De materialen in de zips zijn inderdaad verkleint. Het neemt in onze accounts (wij moeten alles uploaden) anders enorm veel ruimte in. Mocht je dingen willen afdrukken raad ik je aan kitjes te kopen (genoeg shops online) daar zijn de maten enorm van hahaha en dan kan je dingen in groter formaat maken en afdrukken.
nou duidelijk! Ik zie pspkidzzz ook meer om dingen te leren. Vind daarnaast ook leuk om dingetjes zelf te maken. Bij de januarimama's scrappen er ook een aantal en tippen we elkaar nog wel met gratis kitjes!
sorry, maar ik heb geen betaald email adres...Dan gaat pspkidzzz bij mij niet door helaas. Wij gaan verhuizen en hebben geen internet op dit moment. We internetten op de onbeveiligde lijn van onze buurman... (ja, moet hij maar beveiligen hoor, dat weet iedereen toch tegenwoordig?)
scraples 1! Was een makkie Natasja, mag ik deze scraps ook op mijn site zetten? Hij staat onder knopje website...
marsab ik heb evt nog wel een betaald emailadres, dan zou je je op moeten geven met mijn emailadres. Is wel een privacyding natuurlijk, maar zodra je geaccepteerd bent heb je het niet meer nodig. Laat maar even weten!
Even off topic: WOEHOEEE! Heb vandaag de 5 maanden Borstvoeding gehaald! *trots* En weer on topic: Nou meiden, ik heb het weer lkkr laat gemaakt, en dat was niet de bedoeling. Maar dat is het al heel de week niet! op de één of andere manier gaat die pc maar niet uit om 11 uur Ik heb les 8 gister gemaakt en die is af Nu alleen les 7 nog met die klote filters Hihi
Hahaha, erg hé SheDevil. Ik lig ook al de hele week laat in bed... Ennuuuuh, gefeliciteerd met je 5 maanden borstvoeding
@SheDevil; Gefeliciteerd met je 5 maanden borstvoeding! Ik heb er bijna een jaar opzitten @Guppie81; Wow, die is echt gaaf man! Ik weet niet waar jullie de tijd vandaan halen om te scrappen Nu moet ik wel zeggen dat ik druk ben met de voorbereidingen voor de verjaardag van mijn zoontje. Vanavond maar eens een poging wagen.....
haha, nou ik kan beginnen met de lessen. Maar ik loop gelijk al vast. hoe kan ik nou de dikte van de letters veranderen dan! Ja ik ben echt een leek...hihi
Ik heb bij de penseel categorieën geen radom 2 staan, die ze in de les vragen...Ik heb helemaal niet van die aparte figuurtjes erbij staan. Ik heb alleen maar kleine en grite zwarte stippen. Hoe los ik dit nu weer op? Jeetje wat een vragen van mij!