Dat geeft niks. De brushes die je op het voorbeeld ziet staan, zijn brushes die zij in haar PSP heeft opgeslagen. Van dat plaatje moet je je even helemaal niks aantrekken. Gewoon de verdere instructies volgens en je brush opslaan Succes!
erg cute! Heb jouw binkie altijd al erg cute gevonden met zijn rode bos! Hoopte dat die van mij ook die kleur zou krijgen maar nee, ik heb een blondje!
Oh super lief! Ik heb zoveel gescrapt vandaag dat ik onwijs zere handen heb! De laatste wil ik nog even showen, wel zonder lesje gedaan
Inmiddels is de rode bos vervangen voor een donkerblond koppie. Maar bedankt voor het compliment @Guppie: leuke scrap!
Wowww wat een mooie dingen maken jullie! Hebben jullie PSP gekocht of is het gratis online te vinden? Ik heb wel photoshop maar de meeste scraptutorials zijn voor PSP...
@Mariekev: ik heb zowel een proefversie (op m'n laptop) als een gekraakte versie van psp.(op m'n pc) @Minya; aaah wat scheetig! @all: check m'n nieuwe banner! Sorry heb niet alles gelezen meiden.
Hehe. (Nou wil ik die proefversie dus ook...je weet wel...hoe raak ik nou in dat venstertje waar ik de sleutel kan ingeven?weet iemand dat?Gisteren had ik 'm maar toen klikte ik 'm per ongeluk weg. Heb 'm al een paar keer opgestart en afgesloten maar het komt niet meer. )
yoehoe gisteren les 4 met succes afgelegd vandaag zien om 5 en 6 erdoor te krijgen se. en inderdaad als je weet hoe het moet is psp niet moeilijk maar dat uitvissen hoe het moet is een héél andere zaak
Ik snap er niks van, ik heb animatieshop gedownload en in mjn documenten geplaatst/ opgeslagen. Daar zie ik drie van die "boekjes" op elkaar liggen als icoontje. als ik die open en dan nog eens iets open krijg ik dus dat hij wéér animatieshop gaat installeren (en vraagt dus steeds of ik de andere wil vervangen) Maar hoe kan ik het programma nou ook daadwerkelijk openen?
Ook als ik heb mapje van animatieshop open, krijg ik dezelfde vraag... Of moet hij ook ergens op je bureaublad komen te staan? Wat een ***lesje!
zie je geen link staan als hij vraagt om te overschrijven? denk dat die wss in je c: documenten staat en dan ga je hem zo moeten openen
Hallo meiden! Allemaal nog druk met de lesjes zie ik, ik heb les 7 ook net gemaakt, en die vond ik erg makkelijk eigenlijk! Nu ben ik doorgezet naar de rest van het forum.. Elke week een weekopdracht als ik het goed begrijp en een mysterieopdracht ofzo.. en heel veel lesjes! Wel leuk zo deze opzet toch, wat vinden jullie?
Off topic Dankjewel ! En super dat jij al een jaar bv geeft zeg. Ik blijf het toch een prestatie vinden, ook al is het heel natuurlijk. Soms is het wel zwaar, bijv als de productie weer 's terugloopt.. Nou al 4x gehad, vooral tijdens een sprong als ze meer ligt te klieren dan drinken Steeds bij terugloop denk ik 'oke nu is het afgelopen'.. Maar telkens komen ik en mn meisje het weer te boven Scrappen; waar ik de tijd vandaan haal... tja als mn meisje even leg te spelen of leg te slapen. Ik heb geen vent die ik hoef te entertainen, dus dan heb ik tijd om te scrappen On topic @ guppie; jij maakt echt mooie dingen met die lesjes! Ik heb nu alle beginners lesjes gedaan, en ik moet zeggen, dat nu ik psp een btje begin te begrijpen het allemaal niet meer zo chaotisch is zoals het was toen ik psp voor het eerst opende. Mja dat is meestal als je iets niet kent hihi. Is iemand al bezig gegaan met de weekles?
Ik ben de weekles helemaal vergeten... Ben veel te druk met het scraponderdeel... Heb net les 10 daar van gemaakt, en stort me nu wel op de weekles... Moet je nu elke week een weekles en een mysterieles inleveren?