Nou dat weet ik eigenlijk niet! Ik ben eigenlijk alles een btje aan het bekijken daar.. En dan ga ik weer verder met de lessen!
knap gedaan Minyaweth hier is les 6 achter de rug dus morgen naar les 7. ben benieuwd hoe die gaat verlopen
het is toch de bedoeling dat je elke 2 weken iets plaatst? De weeklessen zijn die verplicht? Mn hand doet weer iets minder pijn, maar ik ga me niet weer zo verliezen hoor
@ minyaweth: hoe heb jij 'm gekraakt of heb je dat iemand anders laten doen? @ guppie: uhuh dat gebeurd bij mij ook niet meer. Ik heb gister netjes de pc om kwart voor 11 uit gezet hahah! Ik vraag me af welke lesjes nou verplicht zijn bij pspkidzzz...
Uhm.... dat heeft mijn vriend voor mij gedaan... Ik zou zelf niet weten hoe dat moet. Mij is ook niet helemaal duidelijk welke lessen verplicht zijn. Heb al op het forum gezocht, maar ik kon er niks over vinden. Of ik heb niet goed gekeken... Ik ben ook netjes op tijd naar bed gegaan gisteren Ik had na weekles 7 helemaal geen zin meer (vond de les niet zo leuk en voelde bijna als echt huiswerk ) Ben benieuwd of er vandaag echt wat van het scrappen komt. Vigo is behoorlijk ziekjes Ligt nu even lekker in bed en is gelijk in slaap gevallen.
Ach gossie hopelijk is tie snel weer beter. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn! Die week lessen zijn wel lang he? Maar ik ga ze wel maken. Heb jij al een eigen showmapje gemaakt op de site? Ik ben ook begonnen met 'n eigen creatie. Ik moet zeggen alles gaat me nu best snel af! Ik wil ook even iets gaan maken met zo'n tag of hoe noem je dat. Zo'n grijze fotolijst als 't ware die je zelf moet invullen met foto's plaatjes en kleuren. Lijkt me ook wel leuk.
Hier ben ik weer even... Net de hele middag (vanaf laatste bericht) met Vigo op de arm gelegen... Arm manneke Ik maak de weeklessen ook wel Deze was wat minder vond ik persoonlijk, maar er zullen vast en zeker ook hele leuke lessen tussen zitten. Ik heb al wel een eigen mapje in het showhoekje @Guppie: ben benieuwd of het lukt! (vast wel )
hadden jullie www.digiscrapdepot.com al gevonden? hier kan je echt duizenden verschillende kitjes vinden.
ik ben nu bezig met een naamplaatje voor mn hoekie maar de maat moet zijn 200 bij 50 ofzo maar dat is piepklein, hoe kan je daarop werken? of verklein je het naar de juiste maat als hij helemaal af is? dan werk ik nu bijv. op 800 bij 200...