: Ik wil graag een banner plaatsen onder in mijn onderschrift, maar hij is niet zichtbaar? Wie weet hoe ik doet juist moet doen?
wow mooie banner zeg! Ik merk echt dat ik veel geleerd heb al van pspkidzzz! Begin aardig verslaafd te raken. Dit lesje vind ik heel tof. Stiekum een beetje verbaasd dat ik het gemaakt heb http://i19.photobucket.com/albums/b160/ ... agles4.jpg
Die is leuk guppie! Welke les is dat? En bedankt voor de complimentjes over de banner. Vind hem zelf ook erg leuk gelukt
lesje 7 is ook achter de rug se, morgen les 8 er nog doorkrijgen en kan dan aan het echte werk beginnen. kijk er al enorm naar uit
@ randi: ja dan kan je helemaal los gaan op de scraps hahah er staan echt super leuke lesjes tussen, en je leert er nog meer van @ minyaweth: dankjewel werd wel tijd he dat ik ook een werkje liet zien hier hahaha
Ik ben echt in de hemel beland op die site @randi: succes meis! Zal vast helemaal goedkomen met les 8! En daarna als een echte PSP-junkie de site van top tot teen uhm.... 'misbruiken' @SheDevil: werd zeker een keer tijd hahahahaha
ja ik heb het gevonden... ik ben met tagles 51 bezig en loop vast bij de laatste paar stappen - insteekfilters! Ik heb de filter uitgepakt in het mapje insteekfilters die ik heb gemaakt in de map van psp zelf. Toen daarna heb ik bestand- voorkeuren- bestandslocaties- toevoegen gedaan, maar ik heb alleen nog maar insteekfilters dot en murameisters staan