heb eigenlijk een vraagje. werk met pspx2 dus voor mijn maskers moet ik een eigen map aanmaken maar maak ik die aan in c: bij mijn pspfiles of plaats ik die ergens anders en waar?
Hey meiden! Ik ben ook nog altijd zeer actief op het andere forum! Ben totaal verslaafd geraakt... Zo leuk he, nu je een eigen hoekie hebt! Die moet natuurlijk wel lekker gevuld worden he! hihi
Mijn hoekje raakt ook al lekker gevuld... Volgens mij moet ik binnenkort naar de Anonieme PSP- ers ofzo... Ben zó verslaafd!
ik ben er weer een beetje mee gestopt. Ik kreeg zo'n zere vingers. Hebben jullie daar geen last van? Ik vind al die lesjes ook niet zo heel leuk, zit niet zoveel creativiteit in. Heb vanmorgen een kaartje gescrapt voor mijn net bevallen buurvrouw. Misschien dat ik vanmiddag nog even ga scrappen, maar mijn dochter slaapt al de hele ochtend, dus ik denk niet dat er nog veel inzit vanmiddag.
Nog geen zere vingers, maar de lesjes worden inderdaad naarmate de skills beter worden, wat eentonig. Maar ik vind het uiterlijk van de lesjes wel héél leuk! Ik knutsel nog gewoon even door, en als ik het straks aandurf, maak ik eigen creaties from scratch. Hoe staat het met de rest van de dames?
Maar de mysterie- en de weekend opdracht is juist wel weer heel leuk! Daar kun je wel helemaal je eigen creaties maken, met een paar verplichte onderdelen. Dat vind ik juist wel erg leuk! @ minyaweth: Jouw mysterie is ook leuk zeg! Ook al noem jij heb simpel! (ziet er niet zo uit!) Jij hebt al wel heel veel gemaakt zeg! Bijna alle scraplessen! Jeetje, waar halen jullie de tijd vandaan!
Mooie banner marsab! 8) En bedankt voor het compliment Waar ik de tijd vandaan haal? Uhm.... *kuch* ben bijna elke avond wel aan het scrappen en 's middags als Vigo in bed ligt scrap ik ook als ik zin heb...
probeer die woensdagles te maken maar ik krijg eyecandy3.1 niet geopend zelfs, is dit mischien versie die niet werkt op psp2? vind het wel klote
Het is ook niet als aanval bedoeld natas! Absoluut niet! Maar je merkt gewoon dat als je beetje bij beetje je skills onder de knie krijgt, dat je steeds vaker hetzelfde terug ziet keren. Maar hey, herhaling is leren, nietwaar? Ik vind de resultaten nog steeds super leuk, dus ik verveel me vorlopig nog niet
Snap ik wel. Maar goed, we steken er enorm veel tijd in en voor gevorderde is het vast ook makkelijker te maken. Zoals ik al zei tis na 250 stuks best moeilijk om nog wat nieuwe te bedenken. Maar goed, er komen wat pittigere lessen aan.
Hoi meide, ik ben natuulk ook nog vd partij, maar ben ondertussen jarig geweest en druk druk druk dus Ik zit nog steeds te kl**tzakken met mn watermerk, hij moet overnieuw maar het lukt me niet meer hahah echt stom
Natasja mijn kritiek was absoluut niet zo bedoeld hoor! Ik vind de lesjes fantastisch! Ik wil gewoon liever zelf dingetjes maken, maar loopt er dan weer tegenaan dat ik dat niet zo mooi kan als anderen. Dus toch weer lesjes. Maar idd de weekendzip e.d. vind ik erg leuk om te doen. Ach, het moet een hobby blijven he Ik blijf zeker lid hoor! Marsab is vind je banner super! Was dat ook een lesje of eigen crea?
Bij mij lukte het eerst ook niet. Dan kreeg ik er wel miertjes omheen, maar als ik dan slagschaduw wilde doen was het weer weg! Of ik had, als ik een nieuwe afbeelding opende en het anders had ingesteld, een witte achtergrond onder mijn watermerk.... Dat is dus ook niet de bedoeling! Maar toen zag ik het! Ik heb dus pspx2, dan moest ik een nieuwe afbeelding openen -rastarachtergrond aanvinken + TRANSPARANT aanvinken! Dat had ik dus niet! En dan op OK klikken! Maar ik weet niet meer precies welk probleem jij nou hebt met het watermerk.....