marsab, psies datzelfde probleem heb ik dus ook hahah zal strax eens even opnieuw proberen.. heb ik nog een probleem.. ik heb van die woorden of zinnetjes die ik er in kan plakken, maar als ik knip plak, of kopieer, om het even, dan krijg ik hem supppper groot dat de woorden misvormen of gedeeltelijk wegvallen/vervagen, en als ik het woord of zinnetje verklein dan heb ik hetzelfde probleem, het valt weg of vervormd
Je bedoeld tekst toevoegen? En je hebt dus de grootte veranderd? Boven in je werkbalk? Is het met je watermerk gelukt?
Weet je wat ik niet voor elkaar krijg/ wat ik nog niet snap. Als je een tekst toevoegd, zie je bij mij altijd alleen de contouren. Dus zijn de letters niet gevuld. Hoe krijg ik dat voor elkaar?!
wow de weekendzip is heel erg tof zeg! Heb er meteen maar een banner van gemaakt, maar zie nu al dingen die ik weer wil veranderen. Helaas niet als pspbedstand opgeslagen, dus wachten op nieuwe inspirerende materialen
oh en marsab, die 2 vakjes aan de rechterkant waar kleuren inzitten moet je dan op dezelfde kleur zetten!
hier mijn eerste zelfgemaakte avatar ( zie onder mijn nickname) nu nog eens zien dat ik een banner kan maken se @marsab, dat zou ik ook eens willen weten hoe je dat gevuld krijgt
met mn watermerk is t inmiddels gelukt tnx wat betreft die tekst plaatjes, ik doe de tekst verkleinen zoals je alle andere dingen verkleint als je het in een werkje plaatst..geen idee wat ik verkeerd doe over 14 dagen verloopt mijn proefversie van psp x2! en ik kan nergens een cracked versie vinden
Ojee, das minder Shedevil Ik heb wel een gekraakte versie, maar dat heeft mijn vriend voor mij geregeld... Ik kan wel eens even aan hem vragen waar hij die vandaan heeft
@ minyaweth; ja ik denk het ook, jammer hoor weet je al wat over die cracked psp? @guppie; welke is van jou? ik heb ook echt mn best gedaan maar ik snap die maskers niet echt. ik heb het geprobeerd toe te passen mbv een stukje uit een ander les maar dat is toch anders. niet gelukt dus
nog even wat free style van mij http://img21.imageshack.us/img21/6685/m ... incess.png kom op dames ik weet dat het allang bed tijd is, en ik weet dat het leuk is op pspkidzzz maar het is zo stilletjes hier kga ook maar es mn bedje opzoeken...
Ik kom er net pas achter dat digi scrappen bestaat! Ik vroeg me al af hoe die mooie banners gemaakt werden met die scrap dingen.. Wat jammer dat je kinderen moet hebben voor pspkidzzzz want ik wil ook graag lesjes maken, maar dan met foto's van onze golden pup. En als ik die gemaakte lesjes hier zie, krijg ik er zin in! Ze zijn zo mooi!
shedevil ik heet Maaike in het echt En die maskers is niet moeilijk joh! Je moet even een mapje maskers maken in je pspfiles. In de weekendzip staat een masker, dat zet je in dat mapje. Daarna start je psp op, lagen --> masker laden vanaf schijf. In dat venster klik je op het driehoekje, zodat je meer maskers ziet. Dan kies je de goede. Je moet de instellingen soms aanpassen om je masker goed te krijgen. dan ok. Je kunt de grootte van je masker aanpassen of roteren. Laat maar weten als het niet lukt, dan doe ik het thuis even wat duidelijk met de instellingen enzo
Volgens mij staat dat nergens in de regels hoor... Althans, ik heb het nergens gelezen. Ik denk dat het zo geggroeid is, dat er (alleen) scraps worden gemaakt van kids en/of kleinkids.
Oh, en SheDevil, ik ga nog even aan mijn vriend vragen waar hij die gekraakte PSPx2 vandaan heeft. Was het eerlijk gezegt vergeten.... Forgive me?
Ik zie het ineens staan! Het forum is toch voor mama's met kids.... Dit staat er namelijk: 'Hier vind je de leukste PSPlessen! De lessen die wij schrijven zijn gemaakt met foto's van onze kidzzz. Dit forum is bedoeld voor mama's die graag willen knutselen met foto's van de kidzzz. Al onze lessen hebben we zelf geschreven, we gebruiken hiervoor foto's van onze kidzzz.'