@ minyaweth: Tnx girl! Ik ga morgen even op de pc kijken hoe of wat @ sapphira: Ik sla ze op als png en als ik ze nog wil bewerken dan sla ik ze op als psp image want dan opent ie in psp weer alle lagen zoals gemaakt.
Ok dan doe ik het goed met opslaan. \/ Net weer 1 gemaakt trouwens: http://www.crazyrats.nl/djego/Djegoheaven.png Dit is wel erg verslavend haha!
ach wat een snoesje <3 even een tip voor je mss? Als je nou slagschaduw gebruikt achter de elementen die je in je werkje plakt, dan krijgt je werkje meer diepte!
Hallo allemaal! Her en der wat gelezen en ben ook verkocht! Die site waar jullie de lesjes op maken lijkt me ook erg leuk, alleen ik heb niet meer het orginele email adres! Alleen hotmail.. Dus ben ook begonnen met digiscrap. Nu druk bezig, maar heel karwei hoor! Ik heb ook de proefversie psp x2, maar hij loopt wel regelmatig vast. Hebben jullie dit ook! Zal weer verder!
Hoi butterfly , verslavend he dat digiScrappen ik heb ook psp x2 maar hij loopt nooit vast bij mij. Bij sommige bewerkingen duurd 't wat langer en soms staat er dan boven psp reageert niet...maar dan wacht ik even en dan doet ie 't gewoon weer. Mss heb je teveel dingen open staan zoals andere programma's of loopt je scanner op de achtergrond?
Als je psp regelmatig vastloopt is dat het teken dat je te weinig werkgeheugen hebt op je pc of laptop. Zo'n bewerkingsprogramma kost nl heel veel geheugen als je ermee bezig bent. Ik had er ook problemen mee. Uiteindelijk meer geheugen erin gezet en toen ging het stukken beter.
Hoi allemaal! Bedankt voor de antwoorden! ik had eerst psp 8.0 gedownload maar die liep iedere keer al vast als ik twee lagen opende. Die heb ik verwijderd en nu dus X2. Dit gaat wel veel beter! Het zou heel goed kunnen dat op de laptop niet zo veel geheugen zit, ik kan het ook nog wel eens op de computer proberen dan moet dat vast beter gaan! Wat maken jullie trouwens al prachtige dingen, zo mooi! Zoontje ligt op bed, man de deur uit dus nu instaleer ik met de laptop op de bank! Hoop dat ik hem af krijg dan zet ik hem hier even neer! groetjes
Wéér een verslaafde erbij! Wordt een leuk en gezellig cluppie hierzo! Vanavondweer wat gescrapt, maar de inspiratie ontbreekt mij op het moment... Ben nu lekker overal mooie freebies aan het wegplukken Hoe staat het met de rest van de dames?
hihih, dat was ook mijn eerste template! Was er zooooooo ongelooflijk trots op dat IK dat had gemaakt! Hij is mooi meis!
oooooh die is mooi butterfly83 ik heb zoals gezegdt mijn woensdaglesje gemaakt http://img528.imageshack.us/my.php?image=100boy.gif deze keer heeft mijn zoon model mogen staan ga ook eens wat rond neuzen om sraps te maken want die lesjes zijn wel leuk maar wil nu toch eens iets zelf ineensteken
shedevil heb je al eens geprobeerd het gewoon te doen. Er is ergens een lesje waarbij je een masker moet gebruiken, maar welke ook alweer Ik ga zo even voor je zoeken! Heb de woensdagles ook gedaan, maar vond m wel lastig hihi! Heb alweer zin in een nieuwe weekendzip! Hebben jullie al gestemd
tagles 46 is met masker tagles 21 is met masker tagles 48 is met masker Heb je ook meteen 3 mooie maskers
Ja, ik had slagschaduw gebruikt, maar je ziet het jammer genoeg niet zo goed. Ik heb hem bij mijn nieuwe scrap hoger gezet zodat je hem wel ziet. @ butterfly83: Hij is leukkkkkk! \/ @randi: Die van jou is ook weer super! Oja, wat betekent n&t?
Ik heb deze nacht ook 1 gemaakt en deze keer zonder een lesje. (Ik kon niet slapen.) http://digiscrap.nl/gallery/1067-060309032958.jpeg \/
verslavend hé Sapphira n&t staat voor nina en tia de namen van mijn 2 meiden gebruik dit als mijn watermerk omdat ik toch de meeste scraps met hun foto's maak
@ guppie; ik heb wel lesjes gemaakt met maskers, dat lukt prima maar ik wil wat freestyle doen, en dan lukt het me niet. Ik heb ook al de lesjes erbij gepakt en de stappen doorlopen terwijl ik mijn 'freestyle' werkje maak, maar dan klopt het niet meer omdat die werkjes anders gaan dan mijn werkje op dat moment, snap je ?!
Ahaa nu snap ik het randi! @SheDevil: wat ik doe als ik iets zonder lesje wil maken is naar werkjes van andere kijken en daar haal ik dan inspiratie uit en sommige dingen probeer ik dan ook eens na te maken en dan doe ik verschillende dingen die ik mooi vind in 1 werkje.. snap je?