Oh mooi zeg! Ik heb het een beetje gehad met gratis kitjes. Denk dat ik van de week maar eens kitjes ga kopen!
@ marsab; mooi , die foto lijkt net authentiek of zo'n ouderwetse film weet je wel? @ guppie; waarom heb je het gehad met gratis lesjes? nou ik heb mn animatie lesje af, maar kan hem nergens online zetten , hyves erkent geen gifjes ofzo jammer hoor, ben er zo trots op!
Pff, heb geen tijd meer gehad om nog een scrap te maken. Ik ben nu druk bezig met hangmatten maken. Ze bedoelde gratis kitjes. Hier mag je gif uploaden: http://www.imageshack.us/
ja dat bedoel ik weet wel dat je bij imagshack ze kan uploaden maar je kan ze niet zo op een site zetten zoals op hyves want die erkent geen gifjes
hoi allemaal! Even een vraagje, ik heb gister alles afgezocht en mijn officiele email adres gevonden! Ingeschreven bij pspkidzzz en nu toegelaten tot de lessen (hollé!) Maar.. ik snap er nog niks van, moet je die lessen inleveren en waar dan? Ik hoor jullie praten over weekendlessen? Wanneer krijg je dan een opdracht en hoe moet ik dat inleveren. Misschien ligt het aan mij maar staat nu zo duidelijk uitgelegd? Groetjes !
Marsab, ik heb ook werkjes op hyves staan maar 'n animatie uploaden kan dus niet.. Butterfly, die opdrachten krijg je pas te zien als je door gezet wordt naar de rest van het forum. Je moet eerst die 8 lesjes maken dus Guppie, waarom ben je die gratis kitjes dan zat?
aha! Bedankt, ben al hard aan het werk! Maar... waar moet ik ze neerzetten dan zodat ze het kunnen controleren?
Helemaal bovenin het subforum staat een topic 'uitwerkingen beginnerslessen'. Daar moet je een eigen topic aanmaken waarin je al je uitwerkingen plaatst.
mwah er zit niet echt leuk spul bij. Vind de dingetjes in de zipje van weekendzip, mysterieopdracht wel echt super leuk!
hier ga ik nog effe geduld moeten hebben om verder te werken aan iets want de pc krijgt weer zijn kuren heb zonet een trojan verwijderd maar hij gaat nu nog steeds supertraag dus ga nog wat verder moeten opcleanen eer ik verder kan. wordt er een speciale maskerles gezet op de site? zou wel handig zijn want ik knoei daar ook steeds mee en het lukt me ook niet
Heey Bizzy Je moet deze link gebruiken tussen je img tags: Code: http://img220.imageshack.us/img220/4900/banneranthony.png Je banner is erg leuk!