Digiscrappen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door SheDevil, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    geen dank meis ;)

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    mooie banner!

mijn mysterie opdracht 11:

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Mooi! En wat een schatje!

Is er al iets bekend over die masker les?

4. randi

randi Niet meer actief

er staat een amskerles bij de beginnerslessen heb ik gezien shedevil
    ik vrees er voor dat ik definitief moet gaan stoppen met srappen :cry: heb nu nl psp2 staan ( niet de proefversie hé) en hij loopt continu vast. heel de pc is gechect en gecleand en het is dus alleen bij psp dat ik het heb. nochthans heeft mijn pc alle vereisten om psp te draaien dus ik snap het niet zo goed :( ga hem er nog eens één keer afhalen en terug opzetten en anders stop het voor mij :evil:

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    hej randi dankjewel ik had gister nog gekeken daar maar toen stond ie er nog niet!

ik hoop dat je psp het wel goed gaat doen hoor! :evil:

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @ randi: Misschien heb je niet genoeg geheugen voor het programma?

Hier loopt PSP ook regelmatig vast.. Vooral bij grote bewerkingen zoals digiscraps en als ik ze dan verklein en verder bewerk loopt hij niet meer vast.. :rolleyes:

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Daar heb ik ook last van idd als ik de foto's en de werkjes niet verklein.
    Vind ik overigens wel vervelend want als je 'n werkje wil maken van 2500x3000 pixels zodat je 'm kan laten ontwikkelen op foto papier dan gaat dat zo stroef..

8. randi

randi Niet meer actief

het ligt hem echt niet aan het geheugen denk ik, zelfs als ik de maskerles van gisteren wou doen en gewoon het masker ophaalde blokkeerd die gewoon . zei tegen mijn ventje gisteren zelfs van en anders koop ik ne nieuwe pc en ne veel zwaarder, alsof het geld aan de bomen groeit hier. van verslaving gesproken hé :)

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hahahahaha nou in zo'n staat zou ik ook nog wel zijn. Sterker nog, ik ga 'n laptop aan schaffen zodat ik ook lkkr op de bank en in bed kan Scrappen en voor de buis :)

10. randi

randi Niet meer actief

amaai da blijft hier stil, iedereen druk aan het scrappen? :D hier nog een weekje geduld en kan er ook weer aan beginnen, neee heb geen nieuwe pc :) maar heb me wel een geheugenkaart bijgekocht. alleen ik heb een dell dus kan het alleen online bestellen en verwacht het in de hoop van volgende week. k hoop echt dat dit psp vlotter maakt [-o<
    maar vermeod van wel want hij loopt echt alleen maar vast als ik foto's vergroot enzo

11. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Randi wat fijn dat je gewoon door kan blijven gaan!
    Hier nog steeds druk bezig, heb net een mooie creatie gemaakt voor mijn schoonvader die in het ziekenhuis ligt! Ik heb de beginnerslessen van pspkitzzz doorgelopen en wacht nu om door gezet te worden!

Even een vraagje, als jullie bijvoorbeeld een creatie willen maken voor een verjaardag waar halen jullie dan de kits of template vandaan?

Groetjes!

12. randi

randi Niet meer actief

13. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Bedankt voor de links!
    Zoveel leuke dingen gezien!
    *hebbe..hebbe..hebbe..*

14. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi meiden!
    Ik ben er ook nog hoor! Hihi heb alleen niet zoveel tijd gehad afgelopen 2 dagen en ben vroeg naar bed gegaan, ja ja...;)

Wat ik me af vroeg, maken jullie ook Scrap foto's om af te drukken en zo ja, op welke grote maken jullie ze dan?
    Als ik 'n foto op originele grootte alleen al kopieër doet ie er 'n eeuwigheid over, laat staan als ik 'm verder bewerk...

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Diverse afmetingen. Ik heb wel eens op A4 formaat gescrapt en op het standaard 30x30cm die maat gebruiken ze bij het "life" scrappen vooral.
    En nu doe ik 21x21 omdat ik de 30x30 boeken wel erg groot vindt.

Dat je computer er moeite mee heeft ligt aan je geheugen. Kost veel geheugen voor je pc of laptop om bewerkingen te doen in zo'n programma, dus moet je genoeg geheugen ehbben om dat gladjes te laten verlopen.

Ik heb geheugen bij gekocht toen ik met digiscrappen begonnen was en ook tegen dat probleem aan liep.

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Overigens scrap ik een heel boek en die bestel ik dan bij albumprinter.com of albelli (zelfde fabriek)

17. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Waar halen jullie al die leuke kitjes vandaan?
    Ik zie hier zoveel mooie uitwerkingen met mooie kitjes,ben benieuwd waar jullie die vandaan halen.
    Kan iemand mij een paar leuke links pb-en?
    Zou ik echt heel tof vinden!

Liefs!

18. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    er staan in het begin van dit topic veel linkjes, moet je maar even kijken ;)

@ lexie; ik heb 512 mb en 80 gb is dat te weinig? :(

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ja die 512 mb is veels te weinig voor dit soort bewerkingsprogramma's. Ik had 1 gig en heb er toen 1 gig bijgekocht, want ik had ook problemen idd.

hier 2 gig intern geheugen en 150gb harde schijf.

20. randi

randi Niet meer actief

heb met het verrassingsmandje een banner gemaakt se. ja verkleinen levert geen probleem op dus totdat mijn geheugenkaart er is me daar maar mee bezig houden hé.

Deel Deze Pagina