nog 2 lessen en je kan je gaan uitleven guitig snoetje heeft je kereltje en brit kijkt ook zo knoddig
Weet iemand de maten van een A4'tje...in psp maten dan he Ik heb al een tijdje lopen zoeken...had het ook opgeschreven op een papiertje maar die kan ik nergens meer vinden
Ja dat wil ik ook wel weten... Ik heb ook een versie van PSP X2 maar heb er geen code bij En hij is nou verlopen
1771x2338 in pixels en dan heb je 1 a4 Althans met die afmeting heb ik gewerkt en dat is mooi geworden
Heb inmiddels al 3 lessen gedaan, en dit is een mengelmoesje van wat ik heb geleerd Heeft er iemand een code voor mij van psp? Ik heb nu een trail versie, maar niet voor lang meer..........
dat wilde ik nety vragen .. wie had ook alweer die crack van psp x2? was dat minyaweth?? ik heb namelijk mn laptoppie eindelijk woehoeeeew dus kga pspx2 weer installeren alleen alle berichten zijn gewisty van zw.pagina dus ook de link met die crack dus als iemand m heeft...?
hmmz jawel geloof van wel, maar het lukt me niet uit te pakken?! iemand een linkje van gratis winzip??
Heel leuk lesje! Die van vandaag is ook weer errug leuk! Ga vanavond als de kids op bed liggen willen freubelen! Xx
Kan trouwens ook wel ff aan de gang gaan met een nieuwe banner voor hier, die heb ik niet eens meer..