Wat een ontzettend mooie banners allemaal! Ben helemaal jaloers haha.. Het lijkt me helemaal geweldig als ik dit ook zou kunnen maken, maar met welk programma kan ik dat het beste doen? Ik ben een beginneling en weet dus niks van dit soort programma's, dus een makkelijk programma zal wel fijn zijn. (en het liefst ook gratis) Wie kan me helpen?
Guppie, ik denk dat als je die selectie hebt, en dus die 'wormpjes' er omheen zitten, dan kopieren, en plakken als nieuwe afbeelding. Volgens mij moet het dan lukken. Maken kan bijvoorbeeld met paint shop pro, of met photoshop. link voor paint shop pro: http://www.freewebs.com/gaya_s_gardens_ ... WNLOAD.htm goed lezen wat er staat, dan doet hij het langer dan 30 dagen!
Je moet de afbeelding waarvan je de omgeving weg wilt gummen plakken als een nieuwe laag op het werkblad. Dan aan de rechterkant die foto (laag) selecteren en dan gummen. Als je de gedeeltes weggumt zul je zien dat de laag die daar onder zit tevoorschijn komt. Of bij selectie eens selectie omkeren proberen? Ik weet het anders ook niet... Hopelijk leg ik het goed uit... Zo niet, hoor ik het wel! @Peetjuh: er wordt voor je gevraagd hoor
Oh, en iedereen natuurlijk bedankt voor de complimentjes over mijn banner @Marsab: waar heb jij die kit weggehaald? Ik vind hem érg leuk!
Dat zijn inderdaad kant en klare fotolijstjes. Als je de template opent, zie je rechts (in het lagenvenster) dat er er gelijk allemaal verschillende lagen geopend worden. Door die lagen aan te klikken, activeer je die laag en kun je die bewerken. Zo werk je laag voor laag alles af.
Oooooh, die is mooooooooooooooooooiiiii! Is dat een kitje? Zo ja, waar heb je die weg? HEBBUH HEBBUH HEBBUH!
Jeeeeee....het is gelukt.......maarrem......ik vind hem toch niet zo mooi als die van jullie........morgen maar weer even aan de gang!
Nou zo mooi was mijn eerst niet hoor. (nu ook niet, maar ik heb niet meer veel zin om te psp'en ook mede door rsi klachten)
@ minyaweth: bij deze de link! http://scrapjemee.punt.nl/?id=429275&r=1&tbl_archief=& @ shedevil: hihi, thanks voor het compliment, maar ik heb geen meisje, maar een zoontje! Maar die heeft, net als meisjes, ook zin in de lente hoor! @ lucia: waar stel je dat in dan 491 x 151? Bij foto formaat aanpassen?
Ik zie al die banners en ben helemaal enthousiast! Wil ook meedoen! Maar ik las dat je op digiscrap.nl lesjes kan volgen; ik kan die niet vinden op de site? Waar moet ik kijken?
als ik 491 x 151 bij formaat aanpassen intyp, dan wordt het zo'n plat misvormde afbeelding... Dus ik doe iets niet goed volgens mij! Waar kun je dat nou eigenlijk invullen dan?
wow echt leuk om te doen he.. ik heb ff een achtergrondje gemaakt voor de site. maar nu hebben wij een breed beeldscherm. kan het dan kloppen dat iemand anders het niet zo ziet als dat ik zie? (mm snappen jullie me nog?)
@marsab: Dankje Ben net ook weer aan het knutselen geweest --> klik http://i43.tinypic.com/2mqnx3o.jpg
@Minya; errrrrug leuk is die! De mijne worden nooit zo mooi, hoe ik m'n best ook doe. @Ingeltje; aaah wat schattig! @Marsab; het is normaal dat dat vervormd word, omdat het normaal een vierkant is. Je moet eigenlijk vantevoren het formaat instellen. Dus even opnieuw beginnen, ben ik bang... @Mam85; ik snap het niet helemaal geloof ik.