Thx voor de tip!Op m'n lappie heb ik 'm namelijk nog niet. (en op de pc een gekraakte ) Heb de instructies gelezen, zal eens kijken of het lukt!
Oh ik vind dat er zoveel leuke banners tussen staan! MOCHT er iemand zijn die er snel en handig mee is en zich verveelt... Zou ik helemaal happy zijn als iemand er voor mij een keer 1 wil maken. Ik waag me er niet eens aan want ik ben echt een vreselijke kluns met zulke dingen Het liefst zou ik een vrolijke banner willen met een foto van onze 2 kindjes... En iets van bloemen erbij ofzo...
@Female; ik wil het wel doen, maar kan niet beloven dat ie voor morgen klaar is. Ik kan niet op de pc en ik ben 'm nu op de laptop aan het installeren.Al 6 procent...
@ Lucia Wauw dat zou super zijn! Geeft niet hoor als ik even moet wachten! Maar alleen als je het leuk vind om te doen he! Moet ik dan een paar foto's naar je mailen ofzo?
woeps! sorry! stom stom stom! kijk ik weer met mn verkeerde bril @ ingeltje; ja de jouwe is ook heel mooi @moonlight; die van jou is toch ook netjes gelukt, en dat voor een eerste keer! @minyaweth; dat geknutsel van jou is ook goed gelukt vind hem mooi
Ja, gewoon een paar fotootjes mailen of PB-en, met eventueel je voorkeuren erbij. Edit: en ik vind het trouwens heeeeeel erg leuk om te doen! @Shedevil; goeie avond! Heb het gevoel dat we een beetje hetzelfde avondritme hebben.
Eén goede avond wie weet wel ja, maar ik was nie van plan om hetw eer zo bont te maken als afgelopen nacht Ik had vanmiddag een bericht willen plaatsen maar toen ik op verzenden drukte viel mijn mobiel uit (heb inet op mn mobiel) Daarin stond o.a. dat ik afgelopen nacht om 3 uur naar bed ging!
@ Lucia Oké super! Ik ga morgen meteen even zoeken naar foto's en ideetjes dan stuur ik ze meteen door. Zou je me je mailadres willen sturen, dan mail ik ze naar je. (via pb moet ik eerst verkleinen enzo en zelfs dat lukt me al niet ) Vast bedankt, lief dat je het wilt doen!
Bij mij viel het nog mee dan, was half 2. Ik ga ook proberen om vanavond wat vroeger te gaan!(met de nadruk op proberen)
@ Lucia; ohhhhhalf 2 maar hahaah hoe was het vanmorgen met opstaan nou ik ga/moet nu even bij de kachel zitten, het tocht bij mn pc en ik heb ijsklauwtjes
Nu heb ik hem zo, maar hij past nog niet in mijn onderschrift! Ik heb in het begin 491 x 151 ingevuld, maar hij heeft hier aan dat ik maar 491 x 150 mag! Heb ik er dan net 1 teveel? Moet ik wéér opnieuw beginnen dan! Of kan ik hem nu ook gewoon verkleinen met een programmatje? I hope so!
@Shedevil; vanmorgen was een beetje zwaar, want ik was net als Minya nog een beetje hyper van het psp-en toen ik ging slapen. Maar ben vanmorgen lekker nog een uurtje in bed gekropen.
hoe krijg ik hem nou precies goed? ik heb hem via imageshack.us gedaan, maar dan krijg je hem zo klein...
Je kunt 'm gewoon aanpassen in het programma waarin je hem gemaakt hebt normaal (sorry trouwens, ik bedoelde 491x145 pixels)