Hoi allemaal. Ik heb een herinneringsboek gemaakt van mijn vader die vorig jaar is overleden. Mijn moeder krijgt hem voor haar 70e verjaardag. Ik heb hem gemaakt bij albelli, maar zie nu dat hema een goede aanbieding heeft. Weet iemand of er veel verschil zit in deze aanbieders? gr. sandra
Ik zou voor hema gaan, albelli hele slechte ervaringen mee (kwaliteit boek en foto's) En dan bij hema voor de duurste optie gaan, belicht op fotopapier, erg mooi qua kleur en hele goede kwaliteit! Deze dus: » fotoalbum L deluxe (28×19.3) » fotoalbum.hema.nl
Hier juist omgekeerd en geen goede ervaringen met hema maar wel met albelli , zo zie je maar meningen verschillen
Hmm hier bestellen we altijd bij webprint. De is niet heel duur en heeft (ons in ieder geval) nog nooit teleurgesteld Hebben hier zowel kaarten, kleine fotoboekjes als album met harde kaft besteld.
Zelf alleen ervaring met HEMA. 1 keer een beschadigd boekje gekregen, maar dat werd heel netjes zonder problemen opgelost.
Ik zou persoonlijk beide niet kiezen, maar kiezen voor een leverancier die de pagina's belicht en niet print. Ik heb mijn trouwfotoboek laten maken bij top-fotoalbum daar was ik echt super tevreden mee. Daarnaast gebruiken ze een techniek waardoor de pagina's helemaal plat liggen als je ze openslaat. Vind ik erg mooi...
Dat doet de hema ook, maar daar betaal je meer voor dan de standaard geprinte albums... Als je trouwens echt voor kwaliteit wilt gaan ts (ben eigenlijk alleen ingegaan op je vraag hema / albelli) kan je ook kiezen voor profotonet, duur, maar erg mooi!
Hier ook albelli en nooit meer Hema! Slechte kwaliteit! De fotoservice van Wij! Is ook goed en daar hebben ze nu ook aanbiedingen.
Hele goede ervaringen met Hema, en juist weer niet met Albelli Wel zou ik voor de wat duurdere variant gaan. Mooie kwaliteit, goede service.
In mijn ogen (fotograaf & vormgever) is het allemaal 1 pot nat. Zou me niks verbazen als achter al die software dezelfde printer staat Elke software heeft ook weer net zijn eigen opmaak foefjes, Ik heb een lange tijd mijn boekjes met myphotobook gemaakt (enige met macsoftware). Of je nu kiest voor Albelli, hema, kruidvat etc etc maakt heus niet veel uit... Ze hebben ook allemaal verschillende kwaliteits opties, het is maar net wat je eraan wilt uitgeven en waar het boek voor bestemd is. Ik heb mijn eigen trouwalbum laten drukken bij Blurb. Die geeft een proffesioneel gebonden boek!
Heb verschillende fotoboeken bij de Hema besteld en nu ook ééntje bij Albelli. Zoals Lucymila al zegt: allemaal één pot nat. Bij beiden waren de fotoboeken van prima kwaliteit. Het maakt dus echt geen fluit uit waar je het besteld. Zowel Hema als Albelli hebben de optie voor hoogglans foto's en platliggende pagina's. Daarnaast hebben ze ook allebei bewerk-opties. Om de keuze makkelijker te maken: ga voor de goedkoopste. Zoek uit wat alle extra opties kosten per bedrijf en zoek uit waar je het goedkoopste uit bent.
Hema en albelli zijn exact dezelfde hoor,.. eens wat gehad met een hema fotoalbum en dan moet je de albelli klantenservice bellen, dus hema en albelli zijn exact hetzelfde qua afdrukken, worden in dezelfde fabriek geprint zei die mevrouw vd klantenservice ook dat albelli en hema 1 zijn dit weekend is het bij hema nog 2e gelijke album voor 5 dus dan kun je 2 identieke albums bestellen en voor de 2e betaal je maar 5 dus dat is mooi meegenomen, kun je er 1 weggeven en 1 voor jezelf houden
albelli en hema word in dezelfde fabriek gebeld en is gewoon 1, dus kwaliteit zou niet uit moeten maken aangezien de foto's vd hema bij albelli vandaan komen
Klopt niet helemaal, aangezien je bij de hema ook nog de mogelijkheid hebt voor een belicht album, dat wordt niet geprint... Die optie heb je niet bij albelli, toch raar als het dezelfde fabriek zou zijn en de een biedt het wel aan en de ander niet?
Je kan bij mij de verschillen zien hoor... Ook qua foto-agenda's die van de Hema is een misbaksel vergeleken die van albelli. Ik zeg ook niet dat albelli zaligmakend is, maar in mijn ervaring zeker beter dan de Hema. (Misschien een slechte printer getroffen toen?)
ik had een fout met mijn hema album en volgens de hema moest ik dus de albelli klantenservice bellen omdat hema zelf geen fotoalbums afdrukt. Bij albelli mijn hema fotoalbum bestelnummer doorgegeven en hun handelde verder de klacht af en albelli ging het opnieuw voor me afdrukken en naar me toezenden, en stond gewoon het logo vd hema achterop had toen ook een stukje geschreven bedankt voor de goede service blablabla en dat stond 2 dagen later bij ''tevreden klanten'' op de albelli website, terwijl ik toch echt via hema.nl een album had besteld en betaald, maar albelli drukt alle albums af