tja wat moet ik nu denken.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Xociquetzal, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    laat ik voorop stellen dat ik niet denk dat ik zwanger ben maar mensen in mijn buurt wel.

    ik zit met dit:

    ik heb sinds anderhalve week rugpijn ( hoe ik er aan kom joost mag het weten want heb in mn hele leven nog nooit rugpijn gehad behalve toen de bevalling van mijn dochter zich aan kondigde)

    ook heb ik sinds een paar dagen heel erge witte afscheiding, niet slijmerig maar meer romig lijkt wel ( weet niet zogoed hoe ik dit moet beschrijven) maar t is iig wel veel.

    daarbij heb ik moodswings bij het leven (wat ik niet zo raar vind aangezien ik gister ongesteld moest worden en ik nooit echt vrolijk ben rond deze tijd)

    en ik heb de hele dag een hol gevoel, een kruizing tussen misselijk zijn en honger hebben, maar wee niet echt wat ik er van moet maken.
    het is niet dat ik super misselijk ben, geen braak neigingen etc. maar als ik een broodje maak sta ik er tegen aan te hikken want krijg het niet op.

    voor de rest niks eigenlijk, ja ben een beetje de klus kwijt af en toe beetje verstrooide buien en niet uit mn woorden kunnen komen ( maar zie dat niet als een symptoom van evt zwanger zijn)

    nu is mijn vraag, wat moet ik hier nou van denken. Ik zelf heb het idee dat het wel weer weggaat omdat ik toch best wel graag een tweede kindje wil en mn lichaam echt een spelletje met me aan het spelen is maar in mijn omgeving zegt iedereen van....je bent zwanger.
     
  2. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Heb je al getest?
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat lijkt me in ieder geval de beste oplossing :D
     
  4. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik zou zeggen doe een test dan weet je zeker!
     
  5. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    ja misschien ga ik dat ook wel doen.

    Ik snap gewoon niks van mn lichaam.

    Aan de ene kant heb ik niet het idee dat het zo zou kunnen zijn aangezien we het toch niet aan het proberen zijn enzo, maar aan de andere kant vind ik het raar dat ik helemaal nog niet het idee heb dat mn ongesteldheid er aan zit te komen terwijl ik dat normaal gesproken wel voel weet je.

    En ik ben pas 1 hele dag over tijd nou dat zeght ook niet veel lijkt me

    bij mn dochter had ik helemaal geen zwangerschaps gevoel, het is dat haar vader zei van, doe voor de lol eens een test, kijken wat er uit komt en verdomt ik was al ruim 13 weken zwanger bleek toen. maar ja das dan ook wel weer 9 jaar geleden.

    i really think my body is playing tricks on me.

    dan toch maar testen om te kijken hoe of wat.
     
  6. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Succes!

    Laat je het nog even weten?!

    bij je dochter was het dan wel mooi, ben je toch al de eerste 3 maanden voorbij!
     
  7. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    ja, toen ik er achter kwam dat ik zwanger was vond ik het als nog eng, maar was wel al door de eerste maanden heen, ik was 18 dus ging eigenlijk heel snel en kon het niet echt bevatten, nu 9 jaar later vind ik het wel jammer hoor dat ik niet zo veel van die zwangerschap heb meegekregen. Voor ik het wist was ik mama

    vandaar dat ik nu ook een beetje zit met hey wat zijn nou eigenlijk de syptomen enzo omdat ik het mn vorige zwangerschap gewoon echt niet heb gehad, ja een beetje maagzuur en de laaste week (2 weken na de uitgerekende datum) een beetje pijn in mn rug.
     
  8. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik ben benieuwd!
     
  9. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Oh wel heel spannend!

    Ben benieuwd!
     
  10. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    hmmmm, misschien ff iets raars tussen door maar ik heb ineens ook pijn als ik "het" doe.

    steken in mn onderbuik, niet steken van ongesteld zijn maar wel steken.

    ik weet het echt ff niet meer hoort dit bij de symptonen?

    wat ik al zei, bij mn vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad.
     
  11. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Dat is denk ik de enige oplossing
     
  12. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Doe een test, dan weet je meer.
    Ik ben erg benieuwd!
     
  13. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    volgens mij ben ik ongesteld geworden, het is niet veel maar denk haasr wel dat het gewoon door gaat zetten...dus hoe ook geen test meer te halen...

    XxX
     

Deel Deze Pagina