De titel zegt het al: ik zoek een echt goede blender. Dit is de degene die ik nu heb: De Bosch MCM4200: Maar die vind ik niet goed werken. Als ik er kwark in doe met wat bevroren fruit lijkt het wel of het mes het niet pakt en draait hij rondjes als een dolle zonder er een smoothie van te maken... (en dan bedoel ik in die hoge mengbeker die hier rechts op de foto staat). De rest werkt wel prima. Ik ben dus echt op zoek naar een blender om smoothies mee te maken en die het dus aankan om wel wat bevroren fruit te kunnen mixen met kwark bijvoorbeeld... Iemand de gouden tip?
Daar gebruik ik al een jaar of 3 de nutri blizer voor. Die was toen 30 euro bij het Kruidvat. Hij doet het nog steeds super
Uh die doet het vast heel goed, maar 400 euro voor een blender (en dan ook nog in de sale) gaat me net iets te ver
Hij moet wel echt goed met bevroren fruit en groenten om kunnen gaan... (in die ik heb had ik vanmorgen kwark, bevroren ananas (60 gram) , bevroren mango (60 gram) en bevroren spinazie (handje) en een avocado en hij deed het dus niet...)
Wij hebben deze. Hebben hem al jaren en nog steeds erg blij mee. Maken ook smoothies met bevroren vruchten. Heerlijk!
Is dat niet te dik voor een blender? Ik zou even googlen of een vacuüm blender het misschien wel aan kan.
Heb je dan ook altijd dat het hele metalen hakwerk ronddraait, maar je fruit/kwark aan de zijkant van de kan geplakt zit?
Nou bij mij draait dat ding wel rond maar het lijkt wel of ie geen grip heeft op het voedsel. Het zit niet eens aan de zijkant geplakt, maar het mes pakt het niet. Het blijft er zeg maar op liggen... snap je wat ik bedoel? Maakt ook een ander geluid dan wanneer hij wel voedsel pakt zeg maar. Als hij het wel doet (milkshake bijvoorbeeld) dan krijg je zo'n mooie draaikolk in het midden... maar met kwark dus niet...
Die hebben wij ook al een paar jaar en wordt vaak gebruikt. Neemt weinig ruimte in beslag en is makkelijk in gebruik.
oja heel irritant. Bij mij werkt het dus ook niet. Ik heb een oudere normale blender. Maar ik zag dat die nutribullet een ander soort blendbladen heeft. Misschien dat die het eten dan wel rondgedraait krijgt.
Hier een tefal blender. Wel tevreden van en geen problemen met smoothies of bevroren spul. https://www.coolblue.be/nl/product/839054/tefal-perfectmix-bl82ad-high-speed.html
Wij hebben een Nija smoothie maker. Die werkt echt top. Zet je op zijn kop erop en zitten ook een paar bekers bij. Hebben hem al jaren en heeft al honderden smoothies gemaakt met bevroren fruit (mijn man, ik lust ze niet). Deze:
Is echt zoveel meer dan een blender, maar mixen doet ie ook echt goed: Thermomix! Hier kun je ook ijs mee crushen, bevroren groenten voor de soep (en ook de hele soep erin maken van à tot z), poedersuiker maken etc etc