Misschien zijn hier mensen beter in dit soort dingen dan ik. Ik zoek spullen van de Power Rangers... speelgoed, maar ook meubels of grote stickers, behang etc. Mijn zoontje is bijna jarig en is nergens lang 'fan' van, maar de Power Rangers is een blijvertje.. en hij wil daar heel graag zijn kamer van hebben en het liefst zoveel mogelijk speelgoed Nu kan ik er ZO weinig van vinden... en als ik iets vind is het ten eerste van de oude series en ten tweede,... superduur!! Wie heeft nog een idee? Het liefst dus van de Power Rangers (super) Samurai. Of juist dvd's van de eerdere power rangers, maar dan wel nederlands gesproken... desnoods videobanden, dan koop ik zo'n videorecorder... Als het maar nederlandstalig is. Dan kan ik namelijk ook wat speelgoed van eerdere series kopen, nu herkent hij die niet zo als dé power rangers. Mijn jongste is gek van Thomas de Trein.. kijk, dat is een stuk makkelijker voor zijn nieuwe kamertje
ik weet niet of je hier iets aan heb maar mss vind je er iets tussen waar je je zoontje blij mee maakt power rangers samurai dekbedovertrek
Dekbedovertrek!! Zo simpel.. en nog niet aan gedacht haha! En zie ook een poster.. en ook nog wat speelgoed wat ik nog niet ken.. Ja super! Bedankt! Zelf net op marktplaats eindelijk een WII spel van de power rangers gevonden! Helemaal blij!
Verkleedkleding? Power ranger kostuum - Cadeaus & gadgets kopen | BESLIST.nl | o.a. bloemen, ballonnen & feestkleding De poppetjes? Marktplaats.nl - Power Rangers samurai 'Mega rangers' - Speelgoed