Digitaal werken

Discussie in 'De lounge' gestart door Vivalaes, 31 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivalaes

    Vivalaes Lid

    24 apr 2023
    18
    2
    3
    Vrouw
    Ik start morgen in een nieuwe functie en ben op zoek naar een handige manier om digitaal aantekeningen te maken en een to do list bij te houden. Welk programma? Of een handige manier in Outlook/ Word/ Excel? Voorheen liep ik nog met m’n notitie blok rond, maar daar wil ik vanaf. Hebben jullie tips?
     
  2. Gloveforever

    Gloveforever Actief lid

    21 nov 2022
    182
    218
    43
    Vrouw
    One Note! Veel succes morgen en gefeliciteerd met je nieuwe baan!
     
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    One note inderdaad!
    Kan je op een laptop of computer gebruiken,
    Maar ook dmv een app op een iphone/ipad, en ik neem ook aan op android. En dan synchroniseert het, dus werkt echt heel fijn.
     
  4. Manderijntje

    Manderijntje Fanatiek lid

    23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Wij gebruiken Microsoft To Do en ik vind het fijner dan One Note. Het werkt net wat makkelijker.
     
  5. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Een aantal collega's van mij zijn onwijs fan van de remarkable: https://remarkable.com

    Ik zelf maak gewoon een to do lijstje in outlook.
     
  6. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik zou even vragen wat je nieuwe collega’s gebruiken. Als je een laptop van de zaak krijgt mag je daar waarschijnlijk niet zomaar alles op installeren.
     
    Dubbelgeluk, Sado en Vero0504 vinden dit leuk.
  7. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    18.949
    14.996
    113
    En vergadering notuleren via Teams <3 al maak ik dan alsnog aantekeningen maar ik vertrouw geen enkel systeem. (Ben niet voor niks tester :roflmao:)
     
  8. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    To do lijst doe ik in outlook. Aantekeningen schrijf ik het liefst op m'n uitwisbare kladblok en daar maak ik indien nodig een foto van
     
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Dit inderdaad. Hier kan ik echt niet zelf met software aankomen. Succes met je nieuwe functie!
     
  10. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Ik vind vergaderen met laptop dus helemaal niets. Iedereen zit achter scherm, je mist daardoor echt interactie. Je ziet ook dat collega's tussendoor iets anders gaan doen.
     

Deel Deze Pagina