Ja voel me wel goed eigenlijk, steekje hier steekje daar haha veel plassen pff en vandaag misselijk. Valt allemaal nog wel mee dus hihi. Ja we doen een combinatie test of nipt ivm mijn leeftijd dus wil dan ook graag weten wat er tussen die kleine zijn of haar benen zit haha Nov is toch nog niet voorbij? Je kan dus nog makkelijk toch of ben je al ongesteld geworden je nod staat op 12 nov toch? Ben effe een zeef hoor onthou niet alles meer haah
Wat fijn om te lezen dat het nu dus mooi oploopt Het is je van harte gegund Lolababy, had ook alles gevolgd van je. Dat het nu maar een gezond kindje mag worden. Geniet er van!
Ik wilde het ook weten hoor bij mn 2 kleintjes. Gericht shoppen enzo. Heel leuk. Kwaaltjes vallen nog mee zo te lezen hihi houden zo hopelijk Ik zit vandaag 13 dpo. En na tuurtesten die afliepen vanochtend niet zwanger op clearblue gezien. Dus of vroeg misgegaan of een paar zeer foute kv2v5 gehad (4x). Gister testte kv wel wit. Is al de 2e x op rij dat ik dit heb balen dus....
5+ hihi die is nieuw voor me. Waa kan ik die kopen dan haha Nee hoor grapje, dank je wel ben zelf ook heel erg blij
Hi dames Ja een echo gehad vandaag en beginnend hartje gezien. Volgende week mag ik terug omdat ik er nog niet helemaal op gerust ben. Ivm hartje kloppen en twee weken later was die gestopt.. Zie foto is nog zo klein maar nu al verliefd hahah