Hoi dames..zit vandaag 1 dag voor nod..vanmiddag actiontest gedaan..wel tweede streepje maar is wel iets dunner,hij stond er wel binnen de tijd maar weet niet wat k er van moet denken.had er eergister ook 1 van action gedaan en gister kruidvat en die waren allebij omowit.
De action test heb ik goede ervaringen mee. Binnen de tijd netjes een streep en nooit last gehad van een indroger.
Ik zie niks, in die zin zonder omhulsel gewoon slecht te beoordelen. Hier de zw testen van action, waren wit bij niet zwanger en duidelijk positief bij zwanger
heb de onderkant van de omhulser er nog op alleen de bovenkant erafgebroken..t tweede streepje is licht met een pennestreepje..en die vertrouw ik niet zo..maar eergister bleef ie spierwit vandaar mijn twijfel.morgenvroeg op nod nog maar 1tje en kijken wat ie dan doet..
ook hier positieve streep met action test gehad. Eerste was heel licht paar dagen daarna duidelijke streep. Over algemeen zijn het goede testen volgens mij.
Wat is je test trouwens vreselijk geel TS. Ik kan daardoor lastig beoordelen of er een tweede streepje staat. Ik meen wel een pennestreepje te zien, maar veelal is dat negatief. Kun je anders je test naspoelen met wat water, in wat water dopen? Dan trekt dat gele weg.