Holland's Next Top Model

Discussie in 'De lounge' gestart door Daphne, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik het net gekeken naar dit programma. Ik vind het echt heel knullig in elkaar gezet en super geacteerd. Ik keek altijd naar America's Next Top Model, maar het verschil is echt super groot.

Wat vinden jullie?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    vind ik ook, heb het niet eens afgekeken

3. Niet meer actief

Shit, ik ben het vergeten, maar ik had al wat voorstukjes gezien.
    De manier waarop die meid, die het presenteerd zegt:"HOLLANDS NEXT TOPMODEL" ](*,)
    Toen moest ik al een teiltje pakken. :pukel:

Nee ik kijk wel naar de amerikaanse versie :thumup:

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat vind ik ook hoor!!!

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Het budget is ook ietsjes lager dan in de US he, laten we dat niet vergeten ;)

Toch is Yfke een prachtige vrouw! En het is voor haar natuurlijk ook haar eerste keer dat ze moet presenteren.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik vind dat Yfke erg Tyra imiteerd... Dat ergerde mij ongeloofelijk... Alles precies hetzelfde zeggen, zelfs op dezelfde toon, pfff...

Ik kijk ook VEEEEEEEEEEL liever de Amerikaanse versie, maar ja, deze zal ik toch ook wel gaan volgen :)

@ Nies: dat had ik nu ook al bij het voorstukje! haha

7. sim

sim Niet meer actief

nou inderdaad zeg, ze is een mooie vrouw, maar presenteren kan ze beter aan iemand anders over laten. vind tyra ook wel eens overdreven maar ze komt er wel mee weg, deze niet. en ws is dat omdat ze haar imiteert :(

wat vonden jullie van de meiden dan?

vond die silvia trouwens al een maxmodel, dacht direct al dat ze bij dat buro zat. mooie ogen heeft ze.

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vond de modellen ook een stuk minder en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk. Zo was er ook 1 die op de catwalk praktisch ging paaldansen.

9. sweetangel100

Ik vond Silvia trouwens wel heeeel erg arrogant, gadverdamme.... Ze is wel een mooie meid, maar als mensen dat weten van zichzelf en zich zo arrogant opstellen dan vind ik ze gelijk een stuk minder mooi... Maar natuurlijk zou ze het kunnen winnen, omdat ze mooi is en ervaring heeft... Maar ik hou niet van die 'attitude' ...

10. Niet meer actief

Ik kijk ze beiden eigenlijk niet. Het boeit me niet zo. Waar ik me evengoed wel aan irriteer aan de NL versie, is hoe die blonde meid (die presenteert) het uitspreekt! Bah, wat slecht zeg.

Hallond's next Tapmodel..Zo klinkt het!

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hahaha nou dat is precies waar ik me ook zo aan irriteerde!! zeg het dan gewoon op z'n nederlands als je geen engels kunt!

Heb het trouwens niet gekeken, maar als ik hoor dat het heel knullig is en niet te vergelijken met de amerikaanse versie, dan hoeft het voor mij ook niet.

groetjes Debby

12. Niet meer actief

Helemaal mee ens sweetangel. Heb het gister ook gekeken. Maar ik vond het een beetje overdreven allemaal.
    Yfke is een mooie vrouw. Maar ze doet inderdaad net zo als Tyra maar dat past neit bij haar. Het is teveel een kopie. [-X

13. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Ik deel jullie mening.
    Het kan overigens ook zo zijn dat de bedenkers van het programma een bepaald idee in hun hoofd hebben, en dat de presentatrice zich daaraan moet houden. Ze zien de manier van presenteren dan als vast onderdeel van het programma.

Dat zag je ook bij de zwakste schakel. Die Nederlandse dame moest de Engelse presentatrice nadoen. In het begin was dat erg gemaakt, stuntelig en overdreven. Later groeide ze in haar rol.

Ik hoop dat dat bij Yfke ook zal zijn, dat het wat natuurlijker wordt,

14. sweetangel100

Precies, ze gebruikt bv dezelfde toon als Tyra, dezelfde woorden alleen dan in het NL, dezelfde houding... Nee, geef dan je eigen draai eraan...
    En als je iets kopieert, kopieer het dan goed, want dit is in 1 woord NEP.

En die Sylvia pfff... Erger me alweer als ik eraan denk.

T ergste isdat ik zeker weet dat ik het elke maandag ga kijken en me dan elke maandag erger, maar het toch blijf volgen :) :)

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik me ook zitten ergeren aan de presentatie door Yfke. Vreselijk!

Pim

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hier nog eentje die zich heeft zitten ergeren.
    En toch blijf ik dan kijken........wat ben ik toch een muts ook. :)

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    jammer dat ik naar de film was.. had het graag willen zien..

ik heb ook smakelijk zitten lachen met mn moeder over hoe Yfke " hollands next tApmodel" uitspreekt
    :) ...
    als je het niet kan, zeg het dan gewoon op zn nederlands... "Hollands nieuwe topmodel"...

18. sim

sim Niet meer actief

haha, inderdaad tapmodel! en ja, ben het helemaal met jullie eens! ze is een verwaand stuk vr.... maar ja, geloof dat ze in de volgende aflevering op haar nummer wordt gezet (is ze in deze al vind ik, met haar wijn en te veel make-up)maar goed, dat afzeiken hoort ook in zo'n programma.

zag vorige week in shownieuws dat die stylist (die kale met dat geniepige lachje) alle meiden een keer aan het huilen wil maken, wat een doelstelling!

maar goed, uiteindelijk is dat wat de kijkers willen...: sensatie..

en als ik zulke programma's kijk, wil ik eerlijk gezegd ook wat sensatie zien. want als alles koek en ei ging tussen de meiden was er ook niets aan. bovendien weten ze zelf heus wel waar ze in stappen. zelfde als bigbrother, is ook niks aan als er zo af en toe niet eens een keer ruzie is...

maar blijf er ook bij dat ik de amerikaanse wat sterker vind!

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik vond de Amerikaanse versie ook beter.

Inderdaad, de uitspraak van Yfke vond ik echt erg ! En ze zei het ook nog zo enrom langzaam ! Alsof ze bang was het verkeerd uit te spreken. Inderdaad, zeg het dan gewoon in het Nederlands !

En die Sylvia, vreselijk ! Een dikke laag make-up, anderen meteen afkraken of meteen een oordeel hebben over de andere meisjes ... vreselijk ! Knap of niet, haar innerklijk is in ieder geval behoorlijk lelijk !

Het is dat mijn man altijd weg is op maandagavond, zodat ik dit kijk, hij heeft er een hekel aan :D Ik vind het wel grappig om te zien. En die ruzies onder elkaar ... wacht maar, die komen wel met zoveel meiden in een huis ! :D

Groetjes,
    Nikki F

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ben ik in ieder geval niet de enige die zich heeft geergerd aan Yfke! Dat voorstukje heeft mij doen besluiten niet te kijken! De USA versie heb ik trouwens ook niet gezien, ja af en toe stukjes, het is zowiezo geen programma voor mij, erger me dan alleen maar aan al die opgedirkte tutjes!

Marian

Deel Deze Pagina