digitale camera

Discussie in 'De lounge' gestart door Wondertje, 26 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia32

Claudia32 Actief lid

12 nov 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Ik heb een HP Photosmart M517
    Ik heb er goede aard mee!
    En het menu is in het nederlands te zetten dus piece of cake!
    Hij was 200 euro met een extra geheugenkaartje.

2. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Wij hebben net vorige week de Sony Cybershot DSC S600 aangeschaft voor 149 euro, 6.0 megapixels. Het is echt een geweldig toestel! Ben er helemaal blij mee.

Liefs petra

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wij hebben een fuji finepix x 11 of zoiets. Hele handzame camera, met daarop ook een filmoptie. Hij maakt haarscherpe foto's, je kunt er veel op instellen en erg makkelijk in gebruik. Wij duiken ook met deze camera en ook onder water geeft hij haarscherpe foto's. Ook deze camera is in zijn prijs-kwaliteit verhouding de beste in zijn klasse geweest afgelopen jaar. Hij heeft ook een lekker flink scherm zodat je goed kunt zien wat je fotografeert, voor ons ook handig onder water....

Karin

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Fijn is ie he :D

5. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Helemaal geweldig, de hond staat al heel vaak op de foto, :D

6. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Wij wilden ook een nieuwe camera, maar wilden er niet te veel geld aan uitgeven. Na wat zoeken op internet is het de samsung digimax s 500 geworden. Deze kwam bij de consumentenbond als beste uit de test (sep 06) en was nog geen 150 euro. Wel hebben we er een grote geheugenkaart bij gekocht (we gingen naar disneyland en daan MOET je wel veel foto's maken :))

Succes met zoeken!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb een Nikon D-70, vooral omdat de objectieven van mijn analoge spiegelreflexcamera er ook op passen. Zoek je een leuke compactcamera, dan zou ik gaan voor de Canon Powershot, welk nummer is afhankelijk van je eigen eisen. Canon is al jaren de beste in de testen in op school werk ik er ook mee, daar worden de camera's zeer intensief gebruikt door de leerlingen en gaat er ook wel eens wat mis, gelukkig zijn het heel solide camera's en gaat er zelden eentje echt stuk.

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    het is wel grappig iedereen heeft zowat een andere camera.
    en ik dacht nog als er nou heel veel dezelfde camera's op staan is het heel makkelijk kiezen maarja

heel lief dat jullie massaal reageren en helpen met de zoektocht!

janice bedankt voor de link dier je erbij stuurde!
    ben toch een beetje terug gekomen op de camera en ga eens in een andere richting kijken!

9. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    die link is wel gelijk van een zeer kritisch publiek, jij hoeft er niet zo over te denken, maar als ik het lees zou ik het ook niet zo snel doen. Kijk vooral naar wat je zelf wilt, een compacte camera (makkelijk in je broekzak mee te nemen) of wil je mooie (compositie)foto's maken? het is erg lastig. Maar loop eens wat fotozaken binnen en laat je gewoon informeren. Dan kun je daarna op Internet zoeken naar leuke aanbiedingen.

Iedereen heeft andere doelen dus andere voorkeuren voor een camera.

10. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    die link is wel gelijk van een zeer kritisch publiek, jij hoeft er niet zo over te denken, maar als ik het lees zou ik het ook niet zo snel doen. Kijk vooral naar wat je zelf wilt, een compacte camera (makkelijk in je broekzak mee te nemen) of wil je mooie (compositie)foto's maken? het is erg lastig. Maar loop eens wat fotozaken binnen en laat je gewoon informeren. Dan kun je daarna op Internet zoeken naar leuke aanbiedingen.

11. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0

12. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ja dat is inderdaad waar ben wel al naar een fotozaak geweest mar kreeg daar niet de gewenste informatie vandaar even mijn oproep op het internet

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik heb ongeveer 2 jaar geleden de canon EOS 300D gekocht via marktplaats, hij was nog nieuw en we zijn er erg tevreden mee (zie mijn fotolink ;) ) het is een digitale spiegelreflex!.

14. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ben nou beetje aan het surfen naar samsung digimax s500 ben benieuwd of dat wat is

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    www.kieskeurig.nl kun je zien of het iets is.

Belangrijk voor een compactcamera vind ik de zoeker, als je alleen maar een schermpje hebt zul je ontdekken dat het met bijvoorbeeld mooi weer heel moeilijk is om foto's te maken.

16. Editha

Editha Lid

15 nov 2006
    84
    0
    0
    Student
    Wij hebben de Canon IXUS 60.
    Erg goede camera die ook erg snel is.

Deze staat ook op kieskeurig.nl als beste.

17. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    dat is dan niet een goede fotozaak vind ik. Ben je bij een speciaalzaak geweest of bij eentje uit een keten? Die eerste zijn vaak beter, echte liefhebbers. Misschien kun je nog wat fora zoeken over fotografie.
    Ik weet dat ze bij het blad Reizen een apart gedeelte hebben over fotografie (met de nadruk op reisfoto's natuurlijk)

18. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ja wel bij een fotowinkel!
    maar ik wil morgen ook nog even naar een fotozaak gaan
    om nog eens te proberen info te vragen
    wat bedoel je met fora? janice

19. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    heb nieuw advies gekregen en er wordt geadviseerd een canon digital ixus 60 te kopen dus morgen nog ff naar een fotowinkel wat info inwinnen en dan kopen! wil er nu zo onderhand wel een hebben ben het zoeken zo zat maar er zijn er zoveel

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je moet op een gegeven moment gewoon de knoop doorhakken, wij hebben 4 maanden gezocht naar een videocamera en op een gegeven moment hebben we gewoon gezegd, die kopen we. PUNT UIT. Niet te lang over wakker liggen echt slechte camera;s zijn er bijna niet. Ze moeten alleen wel voldoen aan jouw eisen.

Deel Deze Pagina