Wie heeft dit meegemaakt? Help...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Diyaa, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Beste ladies,

Ik heb juni 2015 de M spiraal laten verwijderen. Tot vorige maand mijn lichaam de tijd gegeven maar van 19okt begonnen met ov testen. Op 23okt had ik een prachtige 2 dikke strepen. Mijn NOD zou vandaag of morgen zijn. Kv 4 dagen voor NOD teste was negatief. Vandaag bloed laten prikken ook negatief. Als de bloedtest positief was dan zou ik nu 1a2 weken zwanger zijn.

Zojuist roze afscheding met veel slijm bij afvegen. Kwaaltjes: pijnlijke gevoelige borsten, enorme steekaanvallen bij de schaamstreek.

Denken jullie dat ik een later innestelling heb gehad? Mijn lichaam maakt weinig HCG aan? Of gewoon voor de volgende ronde gaan?

Alvast bedankt!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.036
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    #2 RoGiJuLi, 6 nov 2015
    Laatst bewerkt: 6 nov 2015
    Waarom heb je nu al bloed laten controleren??
    Als je op 23 okt. een posi test had dan is je ei op 24 of 25 oktober en zit je nu op 12-13 dpo en zou morgen je nod zijn.

Als je innesteling later was had er vandaag zeker hcg gevonden moeten zijn in je bloed.
    Ik weet dus bijna zeker dat je niet zwanger bent.
    Roze slijm en een negatieve bloedtest op je nod is wel doorslaggevend denk ik.

3. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ik heb het meegemaakt.
    Bij mij na het verwijderen van de mirenade spiraal heb il ook een zw test gedaan negatief!
    Maar ik wist wel zeker dat ik zwanger was heel mijn lichaam voelde zo.
    Dag later bloedtest negatief!
    Ik bleef volhouden dat ik zwanger was.
    En de dat erna of twee dagen erna, deedt ik een test en zo positief als wat!
    Het Kan dus misschien nog wel.

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Heb er geen ervaring mee heb 7maand geen tot amper menstruatie gehad na mijn spiraal. Baarmoeder was geen activiteit te zien maar na bezoek bij gyn had ik wel ineens een eitje klaar voor te springen, pas jaar later zwanger geworden (bbz) jaar en vier maand later pas goed zwanger.
    Wens je veel succes

Deel Deze Pagina