Ik zou gewoon een kvk test halen 2 voor 5 euro. Die zijn het allerduidelijkste en als je dan twijfelt de dag erna pas een digitale doen. Zover ik weet betekenen de strepen niks.
Ja, wij zien ook iets lichts maar op de foto lijkt ie wel te verdwijnen! Ovie, plaats eens een foto van je streepje kan ik met je meekijken
Binnen de 5 minuten wel tuurstreep stond er maar krijg hem moeilijk op de foto ook na een uur. Weet niet hoor... wat ik hier van moet denken.
Hoe lang ben je onderhand al niet aan het testen? Denk je zelf ook niet dat als je zwanger zou zijn, inmiddels een duidelijke test in handen zou moeten hebben? Ipv tuurstreepjes die slechts een enkeling ziet? Ik denk dat het voor jou het beste is om een bloedtest door je huisarts te laten doen om te checken of er HCG in je lichaam zit of niet. Anders blijf je je maar afvragen of die tuurtuurstreepjes van de afgelopen week/weken iets te betekenen hebben. En in de bijsluiter van die CB staat volgens mij ook (tenminste, dat stond er voorheen altijd wel in) dat de test niet aan de hand van de streepjes afgelezen kan worden. Desondanks hoop ik dat je zwanger bent en zo niet, dat je dan gauw zwanger mag zijn.
Ik zie geen streepje.. Sorry! Denk niet dat je zwanger bent, aangezien de digi ook aan gaf "niet zwanger". Wanneer verwacht je je menstruatie?
Ja, ik zie je streepje staan. Zal voor jouw wel anders worden dan voor mij. Ik heb al enige tijd van die streepjes en lopen niet op. Die van jouw zullen wel oplopen en laten zien dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Ik hoop voor je dat je gauw een positieve test hebt! Heb je er al over nagedacht om ovulatietesten te gebruiken? Over ovulatie testen gesproken.. Sommige zwangerschapstesten reageren ook op je meest vruchtbare dagen (hoort natuurlijk niet), maar wie weet verklaard dat de vage streepjes van de afgelopen testen! Succes
Ik snap wel dat je zo gek test, tenslotte was je 2 maanden geleden voor het laatst ongesteld. Maarrrrr zoveel testjes doen heeft geen zin. Je kan beter 1xpw testen en dan ook maar 1 test doen en verder afwachten. Mocht er een volgende ronde komen dan tempen, geeft dat geen duidelijkheid en heb je weer een cyclus van 60+ zou ik na de huisarts gaan. Wellicht kunnen ze in het zh gewoon kijken of je geen pco hebt of dat je toch nog even moet wachten
Hoi Friesin, ik weet niet wanneer ik mijn menstruatie moet verwachten maar had net minimale roze afscheiding dus wie weet is het nu zover. Even afwachten of het meer gaat worden!
Dank je wel Friesin. Had net al wat geschreven. Maar net wat je zegt kan ook natuurlijk. Ben al wel langer bezig met die zstesten hoor dus denk niet dat dat het is geweest op mijn meest vruchtbare dagen. Heb ondertussen nagedacht over ovulatietesten en als ik ongesteld word wil ik gaan tempen.
Heb paar keer vandaag roze veegjes gehad, zit te wachten op menstruatie, tjonge zeg, wanneer breekt het nu toch door! Dan kan ik weer verder