digitale cb test

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dennisenjose, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi hoi

misschien een rare vraag maar als ik test dan pak ik de da eigen merk test en een gewone cb test
    nou zag ik dat je ook digitale cb testen hebt maar die zijn een stuk duurder.
    nou vroeg ik me af kun je die digitale cb testen meerdere keren gebruiken of niet?

liefs jose

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    In het pakketje van de digitale CB zitten 3 teststaafjes, deze staafjes zijn - net als de gewone testen - eenmalig te gebruiken.

Ik opperde ook al bij de drogist dat CB een soort van 'navulverpakking' zou moeten maken omdat de meesten het apparaatje toch wel bewaren :(

3. Niet meer actief

Ja maar ze garanderen de duur van de batterij maar voor 3 tests...

Ikzelf zou je trouwens de digitale test afraden. Ik testte op dat ding negatief... (zie banner)

4. Niet meer actief

:)

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maar dat komt zeer waarschijnlijk omdat je met de cb te vroeg getest heb, en die een hoger hcg nodig hebben dan de andere zw.testen....

ik zou als ik een posi test in mijn handen heb, er een duurdere cb tegenaan gooien waarmee je een smiley krijgt cb is bovenal toch de betrouwbaarste die er is en als die positief is kun je er bijna voor 99% wel vanuit gaan dat je zwanger bent...

met die andere testen die al ruim voor je nod positief kunnen testen kan het nog alle kanten opgaan, je kan wel een bevrucht eitje hebben maar niemand kan jou garanderen dat je de week erna ook daadwerkelijk zwanger bent....

succes....

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb veel (en met veel bedoel ik ECHT héél véél ;) ) met de digitale getest van CB maar het was altijd negatief! Met de predictor 1 keer getest en het was positief! \:D/

GEEF MIJ MAAR PREDICTOR! Da's een echt toverstokje! :thumup:

(oh, ja, kan ook zijn dat die digitale van CB altijd negatief was omdat ik ook echt niet zwanger was! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. :) :) :) :) :) :) :) :) )

7. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Ik ben raar hoor, maar ik had dus vandaag zo'n digitale test gehaald omdat ik het (ook heel onduidelijke, althans voor mij) 2e streepje van de testen van woensdag (van de Etos) niet geloofde.

Digitale test uitslag van vandaag: ZWANGER! Dat vond ik dan toch wel zekerder dan die twijfel van wel of niet duidelijk streepje. Dus ik helemaal happy met de digitale test.

Maar nu haal ik net de strip uit de tester, en daar staan ook gewoon 2 streepjes op. Harstikke duidelijk. Jah, duh, het is natuurlijk nu ook 2 dagen later dus veel meer HCG. Dus uiteindelijk denk ik dat het niet zoveel uitmaakt. Als je maar genoeg HCG hebt, is het met elke test duidelijk!

8. Niet meer actief

nope... was 1 dag overtijd...

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wauw ik mag hier ook schrijven :D (sorry, zit nog even in de zevende hemel)

Ik heb vanmorgen eerst getest met een matcare strip; vaag tweede streepje. Daarna dus ook CB dig. en ZWANGER knalde binnen een minuut van het scherm. Terwijl ik juist bang zou zijn van niet door die vage streep in de ochtend.

Idd wel raar dat ze geen navulpakketjes hebben. Dat ze die batterij dan ook meteen sterker maken :(

10. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik heb een negatieve ervaring met CB digitaal! Ik heb in maart er mee getest, die was positief! Er stond duidelijk zwanger, en 's avonds andere test omdat manlief ook wilde zien en het niet kon geloven...Dus ik heel blij natuurlijk schat, want die wordt ook posi...Nou nee dus, hartstikke negatief en de volgende ochtend weer nega! Had wel bloedverlies gehad voordat ik de test ging doen, maar het was anders dan anders....En ik voelde me vreemd dus vandaar dat ik ging testen...

Want met de vorige test 25 weken geleden zie banner had ik ook al bloedverlies gehad, en ik bleek wel zwanger te zijn...

En dan zeggen ze dat CB veel HCG nodig heeft en kruidvat minder en toch was die van het kruidvat 's avonds al negatief...Was waarschijnlijk een hele vroege mk, maar ik blijf het vreemd vinden...

liefs Mirtje

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    :) :) :)

Deel Deze Pagina