Digitale CB znd indicator en streepjes!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by HopeSept12, Feb 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb onderstaande vraag al gesteld bij 'zwanger zijn' maar denk dat mijn vraag hier beter kan beantwoord worden;)
    ---------------------------------------------------------

Dag meiden!

Ik heb een doosje van 3 digitale CB gekocht.
    (deze die aangeven zwanger of niet zwanger zonder indicator)

Ik ben nou 7 dagen overtijd en ik deed een test en die gaf 'niet zwanger' aan!
    Als ik op eject drukte om de test eruit te wippen zag ik een licht tweede lijntje! Ik heb gelezen dat je bij deze testen toch naar de lijntjes mag kijken, dat er enkel een oogje in de test zit om het in woorden uit te drukken!!
    Kan het zijn dat mijn tweede lijntje nog te licht was van kleur om een 'zwanger' te geven op het schermpje?

Iemand ervaring?
    Liefs

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb gelezen dat de cb altijd een 2de lijntje geeft en je daar dus niet na mag kijken!!

Dan zou ik morgen nog een kruidvat test doen,succes!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ohja en bij 6dg overtijd zou hij ook echt wel positief moeten zijn!!
    Ben je al lang gestopt met de pil?

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    #4 Betty Barclay, Feb 20, 2012
    Last edited: Feb 20, 2012
    Bij de CB Digital zónder indicator kun je op zich wel de streepjes vergelijken. je moet immers toch die sticks er weer uit klikken dus het is niet dat je hem uit elkaar sloopt ofzo.

De test geeft wel ALTIJD een streepje. (ook als je niet zwanger bent) Toen ik zwanger was was de teststreep exact even donker als de controlestreep en een dag later zelfs zo mogelijk nog donkerder.

Bovendien sluit ik me aan bij Melanie: bij 6 dagen overtijd zou je echt wel positief moeten testen. :(

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Tenzij je een laat ei hebt gehad dan kan het daarom zijn dat die nog negatief is maar ik ou gewoon over een weekanders nog eens testen succes.

Xxx joyce

6. Alita

Alita Niet meer actief

je mag niet naar de streepjes kijken en dit staat ook vrij duidelijk in de beschrijving

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik weet uit mijn vorige zwangerschap dat ik weinig hcg hormoon aanmaak.
    Sinds vrijdag heb ik voor het eerst in mijn cyclus van deze maand vochtverlies.... Als dit nu mijn eisprong is, dan heb ik die wel heel laat...

Ik heb kv2v5 gehaald. Ik zal vanavond een testje doen...

Als CB altijd 2 strepen geeft, op welk hormoon wordt er dan getest?
    Je maakt toch maar pas hcg aan als er een innesteling is geweest?

Liefs

8. Alita

Alita Niet meer actief

hoeveelste ronde is dit?
    Geen idee waarom er altijd 2 strepen staan maar het is gewoon zo.

9. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Bij onze eerste ronde was het meteen raak. Helaas miskraam op 5 weken, dit was 3dec.
    Opnieuw ongesteld geworden op 14 januari en nu nog steeds geen ongi op komst!

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heb zelf geen idee meid. Heb alleen een cb met indicator gedaan, en daar stond indd in de gebruiksaanwijzing dat je niet naar de streepjes mag kijken. Hoe het bij de CB zonder indicator zit weet ik niet.
    Misschien toch eens een kv 2v5 test proberen? Volgens mij is deze heel iets gevoeliger dan de CB zonder indicator -verbeter me als dit niet zo is-.
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent, succes!

11. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Testje opnieuw negatief :x
    Ik geef het op:(

12. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

Oct 24, 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    andere test al geprobeerd als je er zo zeker van bent? kv 2v5 geeft altijd wel snel een streepje aan als je daadwerkelijk zwanger bent.. succes xx

13. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Nooit naar de streepje kijken van de digitale test !!!! Succes..

14. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

Oct 24, 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Nou ik heb er 2 gedaan met die indicator van hoeveel weken en beide gesloopt en hierop stonden op allebei 3 strepen, en op degene die ik een paar dagen later had gedaan was er 1 streepje donkerder ervan.. Dus er zit daadwerkelijk wel verschil in...

15. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmm dan denk ik dat je cyclus gewoon even in de war is?
    Je weet nartuurlijk ook niet hoe je normale cyclus verloopt omdat je gelijk zwanger was he.....balen!

Share This Page