Goedenavond dames, Ik heb vandaag een K2v5 (had nog 1 liggen) en een ClearBlue met indicator gedaan. Nu ben ik ongeveer 4 week en 4 dagen zwanger (1, 2 en 3 februari positieve ovulatietesten gehad en daarvoor niet). Langer zwanger denk ik daarom ook niet. Vandaag gaf de ClearBlue 3+ aan, is dit dan niet teveel?? Denk dat ik veel HCG aanmaak aangezien de K2v5 ook knalde vandaag. Vind het niet erg hoor maar vroeg het me gewoon af .... View attachment 224997
Misschien maak je wel gewoon veel hcg aan of is het een tweeling. Tja het is allemaal gewoon afwachten tot je de eerste echo hebt. Maar iig gefeliciteerd. Xxx joyce
Bedankt voor je reactie en felicitatie . Tweeling is mogelijk, komt erg veel voor in de familie . Mijn vader is een 2eiige en mijn moeder een 1eiige. Zus heeft ook een 2eiige tweeling. Ben benieuwd
Ik had ook bij 4 w en 4d 3+ op de digitaal ben echt niet verder zwanger en is er ook echt maar 1. Sommige mensen maken gewoon sneller hcg aan en daarbij het is maar een indicatie. Dat testen vroeg knallen wil niet meteen zeggen dat het er 2 zijn.
Het "kan" wat zeggen over meer hcg aanmaak. Bij mij had ik op 3weken en 3 dagen al een 2-3 weken zwanger test Op 4 weken een 3+ en het was een twin Succes!
Hier hetzelfde. Met 4 weken en 1 dag een knalpositieve KV-test en de CB gaf ook 3+ aan. Waarschijnlijk maken we wat sneller HCG aan. Bij ons geen tweeling in elk geval .
Bedankt voor alle reacties meiden . Vandaag de verloskundige gebeld en over ongeveer 2 weekjes zullen we weten of het er 1 is of 2 zijn . Ben in elk geval ontzettend blij met m'n testen . De 1e keer hebben ze nooit zo geknald dus het is ook een soort van geruststelling voor mij . Vanmorgen zelfs erg misselijk geworden (hoe blij kan je daarmee zijn )!! Ik heb er deze keer een veel beter gevoel over dan de 1e keer. Deze beeb gaat er gewoon komen in oktober !!