digitale clearblue wel juist?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pamelaxxx, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hey

ik heb vanmorgen getest emt clearbleu, niet digitaal.
    hij gaf meteen aan een + dus zwanger.
    moet ik nou volgende week weer test doen voor de zekerheid of neit?

dit is de 1e keer dat ik teste.

2. een + is echt zwanger hoor, dus voor de zekerheid moet je het niet meer doen!

Proficiat!

3. Niet meer actief

dank je wel

4. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    je kunt volgens mij wel ook van de twee streepjes uitgaan, want ik had dit keer er twee streepjes staan en zwanger en in november net voor mk 1 streepje en niet zwanger.
    misschien heb je nog te weinig hcg in je urine? :(:

liefs kim ;)

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Bij de digitale cb test moet je alleen kijken naar het venstertje *zwanger* of *niet zwanger*. Niet naar de streepjes kijken. Ik begrijp dat er vrouwen uit nieuwsgierigheid toch de streepjes gaan checken maar kun je beter niet doen, dat is niet geldig. ;)

6. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Ik heb gister en vandaag getest met cb digi en die gaf 2 x aan: zwanger . Toen ik 2 dagen overtijd was testte die: niet zwanger. toen heb ik een paar dagen gewacht en toen gaf die: zwanger.
    Ik kan er dan toch wel vanuit gaan dat ik echt zwanger ben, of moet ik toch gaan twijfelen?

Liefs Farfan

7. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    nee joh, ik denk dat toen die niet zwanger aan gaf je hcg te laag was, dat heb ik ook gehad.
    ga anders voor de zekerheid ff langs je ha.

x kim

8. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Ik heb vandaag wel de ha gebeld dat ik zwanger ben. Ik hoefde niet langs te komen kon meten door naar de verloskundige. Ik denk dat ik gewoon veel te veel twijfel soms staan er ook dingen hier op het forum waar je ook niet echt vrolijk van word of van gaat twijfelen.
    Zwanger = zwanger lijkt mij toch?

Als ik het toch niet vertrouw ga ik langs de ha.

Bedankt!

Liefs Farfan

9. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    Dit is eens heel duidelijk uitgelegd, weet het antwoord niet meer en misschien is het hiervoor al uitgelegd, maar heb geen zin om alles terug te lezen... :)
    In ieder geval zegt het tweede streepje niks als er staat NIET zwanger. En anders zou er m.i. toch wel in de bijsluiter staat: voor de zekerheid kunt u het stripje nog even bekijken in het apparaat om te checken of het apparaat gelijk heeft.....

10. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    farfan, je bent zwanger hoor! Eerst geeft ie negatief een en later positief, je hcg is gestegen, is een heel goed teken! Andersom zou je onzeker moeten zijn, nu juist niet! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina