Ooit ergens eerder opende ik al eens een topic over zgn. digitale cliffhangers en hoe (soms onterecht) irritant ik het kan vinden. Van die topics die geopend worden en op moment dat het spannend gaat worden, komt er geen enkele, nulkommanul, reactie meer op. Terwijl de TS volgens de statistieken wel regelmatig online is (want ja, zo neurotisch ben je dus inmiddels wel geworden he!) Dus kom maar op. Naar aanleiding van het inmiddels erg spannende topic over een partner die zich vreemd gedraagt, ben ik erg nieuwsgierig welk topic onlangs voor jou te boek staat als DE DIGITALE CLIFFHANGER van dit forum.
Een topic over een meisje die wellicht misbruikt zou worden.. Het topic is toen gesloten. Ben nog steeds benieuwd hoe het met de moeder en het dochtertje gaat.
Een topic over een buurman met een vermoedelijke wietplantage waarvan de wietgeur steeds te ruiken was in de slaapkamer van het kind. En iemand die leerkracht is op een basisschool en haar leerlingen op een (voor veel ouders) onredelijke manier had beloond met snoep. Ben benieuwd hoe dat verder is afgelopen. Maar ik moet zeggen dat ik de afloop vaak zelf mis, dan ben ik een paar dagen niet online geweest en dan vergeet ik om er ooit nog naar te zoeken.
Die dame die zo teleurgesteld was dat ze haar ring maar niet kreeg en van plan was er maar zelf eentje te kopen. Ze is sindsdien niet meer online geweest om te melden of ze wel of niet die ring heeft gekregen. Edit: ik zie net dat ze eergisteren toch gereageerd heeft.