Brrr... meer dames die er last van hebben ?? De hele dag loop ik in een dikke vest en heb ik mijn sloffen aan.. en dan nog loop ik te bibberen van de kou En dat terwijl het gewoon 20,5 graden is in huis
Yup hier ook. Ik zit ook al met een dikke trui aan, het is in huis 18,5 graden.. Brrrr koud hier in het Noorden.. Lekker warm kopje thee en snel warm worden..
Daar had ik voor de zwangerschap ook al last van maar nu lijkt het alsof ik het nog veel kouder heb! Zit op mijn werk als een kleine eskimo... maar warm krijgen ho maar... Dat belooft wat voor over een paar maanden als het echt koud wordt.
Hier ook. In het voorjaar lopen we meteen met een t-shirt buiten als het richting de 20 graden nadert en aan het eind van de zomer moeten we bij 20 graden al een trui aantrekken.
Ja!! We hebben enkel glas en de radiatoren moeten nog komen grr. Overdag en 's avonds is het goed te doen, 's ochtends wel wat koud.
Hier ook brrrr Ik heb een dikke trui aan en daarover een dikke vest. Bahh wat heb ik toch een hekel aan kou In huis is het 18 graden.
Hier ook... Erg hoor. Kwam vanochtend beneden in mijn dikke trui en sloffen, staat de termostaat gewoon op 22 graden. Toch heb ik het koud.. Ook ben ik al 2 nachten achter elkaar wakker geworden 's nachts van de kou...
Hihi nee zo schrijf je dat niet, maar hoe het wel moet: geen idee! Acclimatiseren? *te lui en te koud om te googlen* Hier ook koud, verwarming op 20 gezet
Ja hier ook! Het is echt niet koud in huis, maar wel vergeleken bij de afgelopen periode natuurlijk. Maar goed, kan er dan ook weer van genieten om een lekker bakje thee of warme chocomel te drinken terwijl ik onder een deken zit op de bank Ik hoop wel dat de verwarming nog even uit kan blijven tot oktober.
Ik weet wat je bedoelt.. Lig nu nog lekker warm in bed maar er buiten heb ik ook sokken met daarover woen sokken, een dikke broek, tshirt en trui.. En nog onder m'n dekentje willen liggen
Ik heb snachts al sokken aan en overdag loop ik met mijn kruik te slepen. Maar ik vertik het om de verwarming al aan te doen.
Ja, ik noem het waterkoud. Door al het vocht in de lucht voelt het kouder aan dan dat de thermostaat aangeeft. Is een zelfverzonnen theorie hoor, overgenomen van mijn moeder hahaha! Maar koud is het zeker!
Hier ook koud, de verwarming staat zelfs al aan. Ik ga echt niet in een huis van 18,5 graden zitten... Brrr....
Brrrrrr, nou ik vind het ook koud. Ik heb gisteren voor het eerst weer sokken aangehad en de hele dag met een sjaal om gelopen. Niks aan .
Hier staat de thermostaat ingesteld op een programma. Als het kouder is als 20 graden slaat hij automatisch aan om half 7. (7 uur moet vriend eruit voor werk). Maar hij is nog niet aan geweest dus zo koud is het nog niet geweest. Toch voelt het wel zo... Ik moet wel zeggen dat ik een wintermens ben dus ondanks dat ik moet wennen vind ik het heerlijk idd, een bakkie warme thee, dekentje, dikke sloffen aan. Ik kan ook niet wachten tot het echt winter word en wil sneeuw, veel sneeuw!
Volgens wikipedia 'bestaat' het ook, maar ik ben weleens raar aangekeken toen ik de term liet vallen haha!
ik heb al 2 dagen de kachel aan.............. hier in huis was het net 18 graden, buiten nog kouder, vooral water kou
De zomer kan me nooit lang genoeg duren, ik hou van de warmte en het zonder jas naar buiten kunnen. Maar als de zomer eenmaal voorbij is geniet ik ook enorm van dit weer. Maar dan wel zolang ik er niet uit hoef, lekker kaarsjes aan enzo, heerlijk! En inderdaad, lekker sleeen met de kleine, kijk er nu wel alweer naar uit!