Hoi hoi Ik heb in koeweit geboorteaangifte gedaan. Alleen nu krijg hij dus geen voornaam in zijn paspoort omdat de koeweits geboorteakte met een namenreeks werk. Heeft iemand daar ervaring mee en hoe kan ik dat weer veranderen dat hij wel een voornaam krijgt? Als t goed is word zijn naam 'rayan' nu 1 van zn achternamen En wil binnekort naar nl hoop dat t geen gedoe levert op t vliegveld...
Hoi eylem Mijn man heeft nog nooit in nl gewoont of iets dergelijks of nl nationaliteit. Mijn man is domalisch en als ik die paspoort wil krijgt ie gewoon een voornaam en dan die reeks achternamen. Maar voor nl paspoort krijg je dan geen voornasm door de namenreeks. Vandaar mijn vrasg. De ambassade zeg dat t vaker voorkomt en niet echt problemen geeft Maar op internet las ik dat iemand problemen had op vliegveld en met zorgverzekering aanvragen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar andermans ervaringen en t veranderen vsn naam. Zoals wanneer een buitenlander met namenreeks een nl nationaliteit krijgt moet ie een naamswijziging doen. Vroeg me af of iemand er mee bekent is en of ik dat voor mijn zoon ook kan doen Ps typ met telefoon