Zodra mijn meisje wakker wordt dan begint ze me toch een partij uit te rekken! Beentjes omhoog, handjes voor het gezicht, rekken en strekken maar. Rolt ze van de ene naar de andere kant, en die beentjes komen erg hoog. Ook begint ze 9 van de 10 keer meteen te persen, en hoor je de scheten door de kamer vliegen Loopt ze helemaal rood aan en meestal is ze zo hard aan het drukken dat er ook melk omhoog komt. Ze vraagt dan bijna altijd meteen om haar speentje, zodat ze die als een soort van stop kan gebruiken. Dit rekken en strekken kan wel een half uur duren. En kreunen en steunen dat ze dan kan doen Doet jullie kleintje dit ook?
hihi grappig is dat he? Mijn dochter deed dat vroeger ook, nu ze wat ouder is is het over gegaan.. jammer eigenlijk
Haha, hier ook. Zonder scheten eigenlijk, maar echt superschattig. Heeft ze van mij, denk ik: ik moet ook altijd goed uitrekken om goed wakker te worden...
jep is hier ook t geval. nog steeds heel uitgebreid aan t kreunen en steunen en dan daarna wordt ze sjaggie van de honger
Ik vind Valentijn net een klein engeltje als hij dat doet. Zooooo schattig. En inderdaad de scheetjes knallen door de kamer!!
Hier ook een klein ventje wie dat doet. Heerlijk, vind het idd een smelt momentje, kan er erg lang naar kijken. Wat hebben ze het dan moeilijk hé!
Heb nog een leuke foto in mijn fotoalbum staan die erg toepasselijk is bij dit onderwerp! Mijn zoontje deed dit uitrekken vooral nadat ik hem uitpakte uit de bakerdoek!
ja hier ook en dan een heel lief schattig kreungeluidje erbij , oogjes dicht en een soort pruimenmondje erbij trekken...
Hier ook een hoop gerek en gestrek als hij wakker wordt...zoooo schattig! Hij gaat dan ook altijd heel wild heen en weer wiebelen met zijn lijfje (net als Stevie Wonder zeg maar, snappen jullie wat ik bedoel? ), en daarna gaan die oogjes goed open en krijg ik me toch een smile! Nou dan is je hele dag weer goed hoor *zwijmel*