Krom van het lachen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy1611, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Er zijn van die momenten dat ik echt krom lig van het lachen om dingen die Lotte doet. Ze heeft bedacht dat het leuk is als ze ergens op gaat zitten, niet gewoon op een stoel ofzo maar op een boekje, bordje, jasje, speeltje etc. Het ziet er zo komisch uit als ze zo'n voorwerp pakt, ermee aan de loop gaat, het vervolgens neer legt en er dan vol boven op landt!

Vanmiddag had ik een aantal kruidnootjes in haar bakje gedaan, toen er nog 1tje over was kwam ze naar me toegelopen. Op het moment dat ik zei "ohh wat lief, voor mama?" ging ze er als een speer vandoor om er later weer mee terug te komen en me het nootje alsnog te overhandigen.

Natuurlijk was het bakje toen leeg en werden mijn handen onderworpen aan een inspectie. Automatisch vouwde ik ze open wat ik beter niet had kunnen doen. Wanneer ik namelijk mijn hand open houd, weet Lotte dat wat ze op dat moment bij zich heeft aan me moet geven. Ze had zelf nog een kruidnoot in haar mond en doet haar mondje open, haalt daar de verpulverde kruidnoot uit en legt deze in mijn hand :)

Wat zijn jullie 'krom van het lachen' momenten?

2. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Waarschijnlijk komt het vaak voor bij jongetjes, maar ik moest toch wel heel hard lachen!

Ik wilde hem in bad doen en had hem net helemaal naakt liggen en had een doekje over zijn piemeltje gelegd, zodat hij niet in de lucht zou plassen.

Slaat hij met zijn armpje het doekje weg en hij plast zo over zijn gezichtje! En boos dat hij werd! Ik kreeg gewoon de slappe lach! Gelukkig moest hij nog in bad!

Moontje

3. Niet meer actief

hahaha.. geweldig wen!

Ik lig ook zo vaak krom om astrid.. Het is teveel om op te noemen, maar het is heerlijk!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Whahaahahahaa! Ja lekker. ff denken over Giul hoor...

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik moet ook ff goed nadenken want ik zou het zo niet weten terwijl ik vaak genoeg dubbel lig om hem.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    ja hoor gisterenavond nog.

22 uur, tijd voor de laatste fles, kom boven en mijn man heeft de kleine al uit bed en wil hem verschonen.
    Dus pyamabroek uit, romper open, luier open en grondige inspectie (ik weet al lang dat hij op dit tijdstip zelden een natte luier heeft), conclusie hij is nog droog.
    Maar Kylian besloot anders en begon te plassen, papa lachen want hij had op tijd de luier erover, hahahaha mis jonge man.
    Goed even gewacht en de luier verwisselen, dus luier onder zijn kontje weg en ja hoor daar kwam toch zomaar nog een plas en nu was het wel RAAK =D> .
    Moest er dus eerst het spul van het aankleedkussen af want dat was nat geworden.
    Toen de schone luier eronder en wat denk je, jaaaaaa er kwam nog een plasje (ondertussen kwam ik al bijna niet meer bij).

Eindelijk mijn man altijd met zijn grote mond dat hij zulke dingen niet bij zijn papa doet :rolleyes:

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina