Digitale klokken lopen fout.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sydneys, 5 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Ik heb gister inderdaad de klok van de combi-oven verzet! :roflmao: Hij stond zo'n 5 min. achter.
    M'n oudste dochter zei ook al dat haar wekker niet klopte maar die stond gewoon gelijk met die van haar zus dus leek me niks aparts. Maar die heeft natuurlijk hetzelfde probleem;). Ik zal straks eens vergelijken met m'n telefoon.

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.185
    23.265
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik had het nog niet eens door. Alleen onze oven en magnetron hebben van die digitale klokken, maar daar kijk ik eigenlijk nooit op. Maar inderdaad, die lopen ook achter, haha.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier ook de klok verzet zondag, haha, weten we tenminste waar het aan ligt.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Zo dat raadsel is dus dankzij dit topic ook weer opgelost. Ik zei het toevallig gistermiddag tegen mijn man die was bijna te laat om onze dochter en haar vriendinnetje op te halen bij voetbal.

De wekkers waren mij nog niet opgevallen, maar mijn man is dan ook een snoozer en een wekker rammer. Zijn wekker loopt dus regelmatig voor, de mijne verschiet met het verzetten van de alarmtijd nog wel eens dus die word dan ook gelijk goed gezet.

5. Nimue

Nimue Niet meer actief

Aha. Beetje jammer dat de klok niet vooruit is gegaan... Dan was ik misschien eens optijd in plaats van nog later:oops:

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Mijn man verdacht mij er al van dat ik de klokken op dd magnetron en oven achteruit had gezet. Echt waarom zou ik :roflmao:

nizzie86 vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier liep de oven ook al 5 min achter..
    Snapte er niks van.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.812
    9.319
    113
    Gelderland
    Bij ons idd ook de oven.. stom zeg! Hadden hem al weer goed gezet. Nu kan hij dus weer terug

9. rums

rums Niet meer actief

Onze oudste heeft een mickey mouse slaaptrainer. Het zonnetje gaat om 7.00 schijnen maar het viel mij van de week op dat de zon niet aan gaat. Het is ook met een digitaal klokje onderop. Zou die daarom niet op het zonnetje gaan?

Deel Deze Pagina