Ik heb gister inderdaad de klok van de combi-oven verzet! Hij stond zo'n 5 min. achter. M'n oudste dochter zei ook al dat haar wekker niet klopte maar die stond gewoon gelijk met die van haar zus dus leek me niks aparts. Maar die heeft natuurlijk hetzelfde probleem. Ik zal straks eens vergelijken met m'n telefoon.
Ik had het nog niet eens door. Alleen onze oven en magnetron hebben van die digitale klokken, maar daar kijk ik eigenlijk nooit op. Maar inderdaad, die lopen ook achter, haha.
Zo dat raadsel is dus dankzij dit topic ook weer opgelost. Ik zei het toevallig gistermiddag tegen mijn man die was bijna te laat om onze dochter en haar vriendinnetje op te halen bij voetbal. De wekkers waren mij nog niet opgevallen, maar mijn man is dan ook een snoozer en een wekker rammer. Zijn wekker loopt dus regelmatig voor, de mijne verschiet met het verzetten van de alarmtijd nog wel eens dus die word dan ook gelijk goed gezet.
Aha. Beetje jammer dat de klok niet vooruit is gegaan... Dan was ik misschien eens optijd in plaats van nog later
Mijn man verdacht mij er al van dat ik de klokken op dd magnetron en oven achteruit had gezet. Echt waarom zou ik
Onze oudste heeft een mickey mouse slaaptrainer. Het zonnetje gaat om 7.00 schijnen maar het viel mij van de week op dat de zon niet aan gaat. Het is ook met een digitaal klokje onderop. Zou die daarom niet op het zonnetje gaan?