digitale ovulatie testen van clearblue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door januari2010, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ha meiden,

Even een vraag over de digitale ovulatie testen, ik heb per ongeluk de houder in het toilet laten vallen waardoor deze kapot is ;)

Ik heb nu een nieuwe pakketje moeten bestellen en deze komt als het goed is morgen binnen. (zonde geld)

Maar nu heb ik dus de test van vandaag zonder houder gedaan en is het tweede blauwe streepje al een stuk donkerder geworden dan de test van gister maar nog niet net zo donker als het controle streepje, ik weet dat je daar eigenlijk niet naar mag kijken maar ik kan nu even niet anders.

Wie heeft ervaring met deze testen en kan mij iets vertellen over de streepjes bij negatief en positief.

Ontzettend bedankt!

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Bij mij werkte het wel altijd zo dat de streepjes steeds donkerder werden....Als ze even donker waren gaf hij een smiley.

3. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Bij mij was deze ook het zelfde bij smile

4. januari2010

bedankt voor de reacties. Heb al eens met deze testen een smiley gehad en toen waren ze ook even donker, ga er dus maar vanuit dat ie nog niet positief is.

Hopelijk is de postbode morgen een beetje vroeg! :)

5. mandymeis

mandymeis Lid

17 feb 2013
    54
    6
    8
    Ik heb ook de digitale gebruikt van cb, maar dan die wat zwanger-niet zwanger aangeeft.
    Hierbij zie ik dat de teststreep lichter blijft dan de controlestreep, alle keren dat ik getest heb, en hij geeft toch digitaal echt zwanger aan! Hopen!

x

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb nog nooit gehad dat het streepje donker werd... en toch een smiley.. en had dan ook echt een ei sprong want had echo..

7. januari2010

Bedankt voor de reacties.

De houder doet Het weer! Had het niet meer verwacht maar mijn man heeft hem uit elkaar gehaald en op de verwarming laten drogen!

Nieuwe test gedaan, hij is nog negatief.

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mooi, Want die streepjes, is het toch niet helemaal op die testen :)

Deel Deze Pagina