digitale ovulatietest van CB

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jelisa, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

Hier weer een vraag over de digitale ovulatietest van CB.
    Ik gebruik deze nu 4 dagen en ik heb nog geen smiley gezien. Mijn laatste cyclus was 28 dagen. Maar mijn cyclus ligt tussen de 28 en 34 dagen, dus het kan natuurlijk dat ik nog geen eisprong heb gehad. Maar nu had ik gister heel erg veel rekbaar slijm. Dus we hebben vannacht maar even geklust...
    Maar de ovulatietest gaf gister en vanochtend geen smiley aan.
    Ik las wel ergens op het forum dat je na de middag moet testen. Maar dat is toch niet zo? Ik test tot nu toe gewoon s'ochtends omdat je ook 4 uur van tevoren beter niet kunt plassen en drinken.

Ik hoop maar dat ik het goed doe op deze manier want ze zijn echt te duur om nog een paar pakjes van te kopen...

Liefs J

2. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi hoi,
    Ik gebruik ze ook. en doe dit ook in de ochtend....
    Vorige maand kwam er ook een smiley. dus ga er ook vanuit dat ochtend urine prima is...

Het kan nog zijn dat je een smiley krijgt he omdat je ook cyclussen van 34 dagen hebt.

Succes ermee.

Groetjes tamara

3. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Ik zou nog even doortesten als ik jou was.
    Ik heb ook de cb gebruikt naast de goedkope ovutesten van sensitest en toen ik dacht dat ik een positieve test had heb ik er 1 van cb tegen aan gegooid en ik had een :). Ik heb een cyclus van 35 dagen en moest officieel op dag 18 beginnen en ben op dag 15 begonnen en ik had dag 17 een positieve test wat ik overigens ook heel apart vond maar de dag erna waren de alweer negatief en door de cb heb ik de duidelijkheid gehad dat ik toen echt me ei heb gehad.
    ik teste ook in de middag ongeveer 3 uur van te voren voor het laatst geplast en zo min mogenlijk gedronken.

Ik zou nog even doortesten.

Succes!

4. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi Tamara,

Ja dat klopt, maar omdat ik gister zoveel rekbaar slijm had dacht ik dat ik misschien al mijn eisprong zou hebben...
    Maar de test is nog niet positief geweest. Maar misschien komt dat nog wel ja inderdaad. Ik hoop het wel!

Bedankt voor je snelle reactie!

Liefs J

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ovu testen mag je niet in de ochtend gebruikte ivm de hoge concentratie die in ochtend urine zit, de ene zegt na 10 uur testen de andere na 11 uur in de ochtend!
    Omdat de test dan niet betrouwbaar is met ochtend urine!!!!
    succes J

Liefs

Deel Deze Pagina