Digitale ovulatietest???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jenna09, Jan 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Wij willen vanaf april - mei voor een tweede kindje gaan. Voor ons eerste hebben we in de MMM meegedraaid... maar willen toch op een natuurlijke wijze proberen voor een aantal maanden.

Ik wou me binnenkort een digitale ovulatietest aanschaffen maar heb er geen ervaring mee.
    Op reclame zie je die van clearblue. Wie weet waar dit soort dingen te verkrijgen zijn en wat ze ongeveer kosten?
    Heeft er ook iemand ervaring met de werking ervan, tevreden of niet? Heb je dan enkel dat dingetje nodig of moet je er herbruikbare sticks insteken...? Heb geen flauw idee!!

De reden waarom ik het nu al wil aanschaffen is omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb en eens op zoek wel gaan naar mijn eisprong, in de hoop er één te vinden...

alvast bedankt voor jullie reactie!!

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Heb ondertussen op internet gevonden dat er sticks bijzitten... Maar vind nergens losse sticks zonder indicator... Moet je dan telkens het hele pakket kopen als je sticks op zijn???:$:$

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Ja je moet elke keer een heel nieuw pakket kopen, ik vond de cb ovutesten niet fijn. Ik vond de dipsticks van matcare fijner en goedkoper.

Ik kreeg pas een smiley op de ovutest toen ik al 1,5 week zwanger was daarvoor kreeg ik of een leesfout of een rondje. In mijn album de positieve ovutest van cb toen ik al zwanger was.

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Amai, dan is dat ferm duur vind ik...:$. En als ze dan niet eens werken... ja nou!!!

En waar vind ik de matcare sticks? Heb je daar een ideetje van: kruidvat, etos...

5. JustMe3

JustMe3 Lid

Jan 1, 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook via Matcare besteld, heb ze gister binnen gekregen.
    Ga ook beginnen met de ovulatietesten van Matcare.
    Je kunt de site vinden rechtsboven onder het kopje "Partners"

www.matcare.nl

Groetjess JustMe

6. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Hi,

Ik gebruik al maanden de ovu-testen van CB, ik vind ze geweldig..
    Geen gestaar naar dat 2e streepje, nee gewoon een duidelijk O of :).. Ze zijn inderdaad wel duur!! ik geloof 33 euro, en dan heb je 7 sticks..
    Zo zie je maar.. haha.. iedereen zijn eigen mening!!

Grtz. Linnieke

Share This Page