Goedemiddag dames, Ik heb gisteren middag puur op intuitie een zwangerschapstest gedaan en deze bleek licht positief te zijn.. 20/21 dec was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Mijn cyclus hou ik verder niet bij omdat we er eigenlijk helemaal niet mee bezig waren. ik weet wel dat het wat aan de langere kant is, ik schat rond de 30/32 dagen. Ik had de early tests van de action dus heb vanmorgen weer een test gedaan en hoopte op een knaller maar nee.. wel wat duidelijker dan die van gisteren maar nogsteeds niet overtuigend.. (vrij dun streepje steeds) nu heb ik op advies net de testen van de kruidvat gehaald (2v5) en er direct een gedaan. toen ik ging plassen zag ik al dat m'n urine vrij doorzichtig was maar ik had die test nou toch al uitgepakt Er is wel weer een streepje te zien maar deze lijkt lichter dan die van vanmorgen... Ik heb al eerder een miskraam gehad met 9 wk in combinatie met zware HG & heb een zoontje van bijna 3 waarbij ik ook zware HG heb gehad, dus ik vind het erg spannend allemaal. wat denken jullie?
Ziet er goed uit! Ik zou het bij een test soort houden om de voortgang goed te kunnen volgen. Dus vanaf nu alleen action of Kruidvat.
Ik vind het mooie tests hoor. Gefeliciteerd! En inderdaad om oploop te zien is het beter om 1 merk te gebruiken. Je bent in ieder geval zwanger!
Zoals hierboven al genoemd. 1 soort test als je door wil testen. Maar je bent zwanger! Ik maak alleen niet helemaal eruit op of t in de planning zat? Gewoon nieuwsgierig hoor! Gefeliciteerd iig en ik duim voor een goede en ninder zware zwangerschap!!
Dankjulliewel allemaal voor jullie berichten! Ik was inderdaad van plan om maar met 1 merk te testen (Action) maar omdat die zo een dun streepje gaf steeds werd die van kruidvat aangeraden. Ik heb zelf eigenlijk altijd goede ervaringen gehad met die van de action dus de voorkeur ligt bij het daarmee doortesten. maar ik heb er nu nog 1 liggen van de kruidvat, zal ik die morgenochtend nog doen of kan ik beter wachten tot ik die van action weer heb gehaald? Hihi nee klopt, we waren afgelopen kerst 8 jaar samen dus we hadden het erg gezellig gemaakt zal ik maar zeggen grappig genoeg hadden we nog wel benoemd dat mocht het gebeuren, het vast voorbestemd had moeten zijn. Maar we gingen er eigenlijk niet vanuit omdat ik hiervoor helemaal niet snel zwanger was.
Maar ik vind je action helemaal niet zo dun hoor! Ik vind t er positief uitzien! Een kerst om niet te vergeten
Vind je action-test er goed uit zien. Kruidvat ook wel, is alleen weer zon rare test met gekke kleurstof. Denk alleen niet dat dit met kerst is gebeurd. Sws zat je toen nog maar op dag 5/6 van je cyclus en had je nu wel donkerder. Denk dat je gezien je testen iets voor je NOD zit je de eisprong dus ong 2 weekjes geleden is geweest. Dus rond 7 januari. Van harte gefeliciteerd en hopelijk dit keer geen HG
Dankjewel! Jaa hahah ik ging net even terugrekenen en bedacht me dat het inderdaad waarschijnlijk niet met kerst gebeurt is ! Kan me eerlijk gezegd alleen helemaal niet herinneren dat we het daarna nog onveilig hebben gedaan hahah, maar je berekening klinkt juist dus het moet wel. Achja, zolang het goed zit maakt het mij allemaal niet uit
Zijn al hele mooie testen hoor!! Zeker als je nog vroeg bent. En de eerste 2 geven een duidelijke oploop.
Ik zou zelf die andere kruidvat niet onbenut laten hoor. Morgenvroeg of overmorgenvroeg. Zonde om weg te gooien. Maar als jij de actiontesten fijner vindt zou ik daar ook verder mee testen. Ziet er goed uit in ieder geval!!