Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje, want ik voel mij nogal onzeker. twee dagen geleden testte ik positief. dat was denk ik 1 dag voor mijn NOD of op de NOD zelf. de week daarvoor heb ik me constant niet lekker gevoeld een soort van griepgevoel en veel last van mijn borsten. nu vandaag, dus twee dagen later weer een test gedaan, ook positief maar minder dan de eerste test, de lijn is echt lichter van kleur. en daarnaast voel ik mij veel beter dan hiervoor. natuurlijk ben ik blij dat ik me weer wat beter voel, maar die test daar maak ik mij zorgen over. ik ben namelijk erg bang voor een miskraam. dit is mijn 2e kindje en ik snap niet waarom ik me nu zo zorgen maak. zal wel te maken hebben omdat ik afgelopen maanden veel teleurstellingen heb meegemaakt, bleek PCO te hebben, etc. was een lastige tijd. iemand hier ervaring mee? groetjes, jenna
ik heb ook vaker een lichte test gehad na een dikke test bij mij lag het aan het drinken de ene keer had ik minder gedronken als de andere keer en dan kan je test ook wel is minder dik uitvallen zeg maar probeer te genieten er zijn er meerdere onzeker,oa ik zelf,maar dat word minder
bedankt voor je reactie. maar deed jij het dan met ochtendurine?want beide zijn met ochtendurine gedaan...
Hoi Jenna, Ik heb dat ook gehad,dat mijn test lichter was opeens dan die daarvoor....mijn ochtendurinetest was zelfs lichter,dan de overdagurinetest van de dag ervoor.Toen heb ik op aanraden van mensen hier een Clearblue digital gehaald en die zei:zwanger! Ik zou als ik jou was er ook 1 halen....gewoon een display waar duidelijk op staat ,dat je zwanger bent is veel fijner dan dat gestaar naar wat onduidelijke streepjes. Groetjes, Suzanne