Ik ben zelf fotografe en heb 2 Canon body's! De eerste was een 1000D en nu heb ik een occasion 30D gekocht. Het liefst zou ik een nog veel nieuwere body willen, maar heb eerst de keuze gemaakt om te investeren in betere lenzen! Ik heb de lenzen 18-55mm (kitlens) 55-250mm 50mm 1.8 24-70mm Vooral die 50mm 1.8 is een aanrader! Het is geen zoomlens, dus je moet zelf lopen Maar hij maakt wel mooie foto's en is heel erg lichtsterk! Ideaal dus als je binnen wil fotograferen! Wat zeker ook de moeite waard is, is een externe flitser! Daar worden je foto's echt veel mooier van! Succes met je keuze!!
OOoh, je hebt zelf voor de body 125 betaald plus de rest. Nee ok. Dacht dat je 2dehands 1200 had betaald .
Ik heb een canon 1000D en ben er erg tevreden mee. Bedenk wat je er mee wilt voor je een keuze maakt. Ik ben fotografeer omdat ik het gewoon leuk vind, een hobby.
Deze hebben wij ook. Super tevreden mee. Doet wat hij moet doen, makkelijk in gebruik. Alles is zowel op automatisch als handmatig in te stellen.
D3100, daar zou ik ook voor gaan. Er zit een automatische knop op waardoor je gemakkeliijk mooie foto´s kan maken. Je kunt veel uitproberen. Een ideale camera voor een leek!