wilde laten weten...Ik ben bevallen!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamanenya, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamanenya

    mamanenya Lid

    14 feb 2007
    44
    0
    0
    begeleidster gehandicapten
    bergschenhoek
    Hallo,

    Nou daar was ik weer, ik ben idd naar het ziekenhuis gegaan omdat ik het toch niet vertrouwde wbt het wondvocht.
    Na een beetje aandringen hebben ze een varentest gedaan, en dat was maar goed ook want het was dus toch een combi van wondvocht en vruchtwater.
    Ik mocht gelijk blijven en 's middags poepte het kindje in het vruchtwater.
    Ironisch genoeg kwamen toen de weeën niet op gang en moesten ze opgewekt worden.
    Na 13 uur rug en been weeën te hebben opgevangen met onwijze koorts, ging het erg slecht met het kindje en werd ik met spoed naar de OK gebracht voor een spoed sectie onder algehele narcose.
    Het was een onwijsd heftige ervaring en ik heb er nu nog moeite mee alles op een rij te krijgen.

    Maar Ik heb een hele mooie zoon gekregen zijn naam is Storm en hij doet het erg goed het is een kanjertje.
    Hij woog 1540 gram en is twee dagen geleden overgeplaatst van de IC naar de HC.
    Hij is inmiddels van elke vorm van adem ondersteuning af en ze zijn bezig zijn voedings infuus af te bouwen en de borstvoeding op te bouwen.
    Hopelijk kunnen we over twee weken beginnen hem langzaam aan de borst te laten wennen.

    Ik wil jullie nog bedanken voor alle steun en hulp bij mijn vragen, het is fijn dat jullie dit vrijwillig naast jullie werk doen!

    Groetjes
    Danielle
    _________________
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Danielle,

    gefeliciteerd met je zoon. Wat een heftige ervaring voor jullie zeg! Ik wens je een goed herstel en alle goeds voor jou en je zoon.

    mirjam
     
  3. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Gefeliciteerd met storm! (Hij maakt zijn naam wel waar!)
    Heel veel geluk en ik hoop dat hij snel lekker mee naar huis mag!

    Liefs imke
     

Deel Deze Pagina