wachten..wachten en nog eens wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder3, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Normaal had ik gisteren mijn nod maar er is nog niks van te bekennen :( Normaal wordt ik precies op dag 28 ongie,
    zit vandaag op dag 29 en heb ook geen ongiebuikpijn.
    Heb wel een licht trekkend gevoel in mijn buik en lies
    maar verder totaal niks.
    Vanmorgen een test gedaan maar was negatief :(

Ik snap echt niks meer van mijn lichaam.
    Ik heb liever dat ze dan gelijk doorbreken of gelijk een
    posi test dan afwachten hoor.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat ik niet genoeg hcg aanmaak in mijn urine om een thuistest te doen?

2. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik heb geen idee hoe dat precies zit met hcg. Je bent al eerder zwanger geweest zie ik? Weet je nog hoe het toen is gegaan? Anders wacht je een paar dagen af en ga je bv van t weekend weer testen.... Hoop dat je snel goed nieuws hebt!

Sterkte met afwachten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik heb liever dat ze dan gelijk doorbreken of gelijk een
    posi test dan afwachten hoor.

Hier sluit ik me bij aan. Ik heb helaas helemaal nog geen cyclus want dit is de eerste maand zonder pil, maar ik zit nu op dag 31. Ik wou dat :evil: :evil: kwamen, dan weet ik in elk geval dat mijn lichaam nog werkt. Aan testen denk ik nog niet eens want ik weet dat het heel lang kan duren tot je lichaam goed werkt na de pil (20 jaar gebruikt). Ik wacht dus met je mee!
    bar[/quote]

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Dat zou inderdaad maar zo kunnen...
    Wat voor merk test had je? en was het ochtendurine? (zal haast wel als je 's morgens de test hebt gedaaan :) )
    Gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen met ochtendurine ne misschien met een ander merk test? Ik had zelf die van deze site en die schijnt behoorlijk gevoelig te zijn, maar dan moet je nog wel een paar dagen wachten voor je hem in huis hebt.

sterkte met wachten en hopelijk heb je gauw een posi test in handen!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Bij mijn eerste zwangerschap teste ik pas een week erna posi en bij de tweede 4 dagen ervoor dus is heel verschillend. ;)

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heb vanmorgen met mistream en clearblue getest hihi.

Probeer nu een dag over te slaan met testen en dan hopen dat die wel posi is. ;)

7. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Nee daar kun je dus ook niet van opaan.... nou ik leef met je mee, ik ben ook 2 dagen overtijd! Mijn banner begon weer opnieuw te rekenen, maar ik ben nog niet ongi geworden...

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nog steeds niks te voelen of te zien hier.
    Kon het toch niet laten om een test te doen maar weer negatief. :(
    Nu heb ik geen test meer in huis dus ga nu een paar daagjes wachten.
    ;)

9. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

hallo!

Kut is dat he?!?!?! ik ben nu ook al 3 dagen over tijd! ook negatieve test.. :(

heb nu met mezelf afgesproken dat ik niet eerder weer een test zal doen als zondag! want ik wil er elke dag wel 1 doen om te kijken of hij nu wel posi is! maar dat werkt natuurlijk niet!

Jij ook heel veel sterkte met wachten! en hoop voor je dat je volgende test wel posi is!

Wel even laten weten he!?!?!?!

10. sweet dreams

hallo!

Kut is dat he?!?!?! ik ben nu ook al 3 dagen over tijd! ook negatieve test.. :(

heb nu met mezelf afgesproken dat ik niet eerder weer een test zal doen als zondag! want ik wil er elke dag wel 1 doen om te kijken of hij nu wel posi is! maar dat werkt natuurlijk niet!

Jij ook heel veel sterkte met wachten! en hoop voor je dat je volgende test wel posi is!

11. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hey hier ook hetzelfde alleen 2 dagen overtijd. gisteren een goedkope test gedaan maar nega en vandaag ook clear blue digi maar heloos ook niet zwanger. ik heb voor de rest ook geen gevoel dat de :evil: :evil: gaan komen. ik ga ook pas zondag of maandag pas testen. ik ga me moeten inhouden want heb nog 3 testen liggen. ik laat jullie iets weten. veel geluk voor alle meiden hier en hopelijk snel een posi test

12. sweet dreams

ik heb niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.. heb alleen maar het gevoel dat ik ieder moment als een speer naar de wc moet rennen... :(

ik heb van deze site ook een testje besteld omdat ik las dat deze erg gevoelig waren en die van cb en predictor niet....

ik hoop ook voor iedereen een posi test! in ieder geval toch wel voor 1 van ons?!?!?

maar ja... we kunnen alleen maar afwachten (ook al kijkt die test die ik nog thuis heb liggen me zo vragend aan.. ;) )

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi hoi allemaal
    ik reageer ook maar even want over 2 dagen kan ik ook weer testen Heb stiekem al getest maar was niks hihi Vorige maand was ik ook 3 dagen later en ook nu weer zoals altijd voel ik alle kwaaltjes en moeheid net als elke maand.
    Meiden ik duim met jullie mee... duim ook maar voor mij....

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hi hier ook overtijd maar wel van die ik moet :evil: worden krampen... zet maarn niet door

iedereen heeeeeeeeel veeeeeeeel succes!

Liefs Shir

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    nou ik had ook wat...
    ik heb afgelopen zondag mn laatste pil gehad.. normaal word ik dan op donderdag ochtend ongi.. niks dus he! ik tussen de middag test gedaan (kon niet eens normaal plassen :S ) maar was negatief ben uiteindelijk vanmorgen ongi geworden maar vond t nogal vreemd omdat ik altijd donderdags ongi word.. maarja zal wel komen dat ik er al zoveel mee bezig ben misschien..

16. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Goedemorgen,

Hoe is het met de dames hier? Ik zit nog steeds te wachten... bah! Vanmorgen negatieve test en zit inmiddels op dag 52! Denk dat ik weer een record ga halen wat betreft langste cyclus... gisteren wat licht bruin in m'n inlegkruisje dus dacht; he he het zet door; maar nee, vanmorgen nog niet... Misschien straks weet dus niet of ik vanavond kan drinken op het feestje waar ik naartoe ga? Help! :)

17. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Ik weet dat het ongelofelijk moeilijk is maar iedereen van officiele instanties heeft mij aangeraden niet op dag 1 al te testen maar gewoon een weekje te wachten. Best knap als je dat kan... Maar goed ik ga mijn best doen, ik hoop dat ik deze maand al mag gaan wachten.. hihi
    Groetjes Jen

18. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Hier ook nog niks gebeurd, dag 33. Maar ik ken nu de binnenkant van mijn onderbroek verschrikkelijk goed! Ik blijf er in turen! Heb wel ontzettend veel hoofdpijn de laatste 3 dagen en had ook buikpijn, vandaag voor het eerst geen buikpijn (nog niet).Voel verder helemaal niks, dus ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Ik heb op dag 22 van mijn cyclus hele erge buikpijn gehad dus stel dat dat mijn eisprong was dan zou ik pas 14 dagen later (is dag 36) ongesteld moeten worden. Daar ga ik nu dan maar vanuit. Ben heel benieuwd. Zo niet dan ga ik over een week toch voor de zekerheid testen. Irritant hoor dat ik niks weet, geen cyclus, nergens je aan vast kunnen houden.
    zucht...bar

19. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @barbeestenboel; ik begrijp je helemaal! Ik zit inmiddels op dag 53 en nog niet zoveel aan de hand. Wel gisteren en eergisteren een ieniemieniebeetje rozerig verloren en gistereavond wat lichtbruin, maar verder nog nie zoveel... gister negatief getest... Snap er dus ook niet zoveel van!

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goede morgen meiden,

nou hier zijn zaterdag de :evil: :evil: gekomen hoor en niet te zuinig ook. :cry:

Deel Deze Pagina