digitale test van CB iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 7 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tja cindy baby... ik maak mezelf deze maand ook gek... maar ja wat wil je als je na16 rondes eindelijk eens een keer een streepje ziet.. en dat dan op 2 testen.. maar beide een licht streepje.. dan word je ook wel gek van die onzekerheid!
    :D

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Marieke telepathie? we sturen tegelijk een bericht! :)

3. aaah balen luna :( sommige testen pas een week naderhand positief he! dus misschien kan t nog...
    en als je ongi word.. tja dan zeggen die streepjes idd misschien nix :(
    ik heb vandaag mn nod... we wachten t dus maar af!

4. hihi

5. Momfulness

Jaaaa echt balen!
    Ik zat vanmorgen echt met een heeeeeeeeeel lang gezicht te kijken!
    Boehoe

Ik voel nog geen enkele drang om ongi te worden maar heb de hoop al een beetje opgegeven...

Slim van je om even te wachten met en test.

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Luna, wat balen zeg! Houd de moed erin, want zolang je nog niet ongi bent....
    Bij mij is er ook nog geen spoor van te bekennen... Heb niet opnieuw getest, ik wacht tot donderdag...

7. Momfulness

Dan houden we samen de moed er in butterfly! Veel succes met wachten lotgenoot.
    Ik had nooit verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn maar dit is echt erg!
    Ik ga nu wachten tot vrijdag...
    Veel Succes jij en samen duimen (Marieke ook) dat we niet ongi worden en gewoon gezellig zwanger zijn.
    19 april ben ik jarig. Zou zo'n leuk cadeautje zijn.

8. dat zou zeker een leuk kadootje zijn!
    ik duim voor jullie allebei!
    ben dr nu vandoor! tot vanavond! hopelijk is de ongi dan nog steeds ver te zoeken!

9. Momfulness

Hopelijk, kom net van het toilet en heb al iets meer last van wat donkerdere afscheiding. Gelig nog niet bruin en best veel....
    Hopelijk geen voorbode van de menstruatie.
    tot vanavond Mariek!

10. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

lieve marieke en luna ;)

kijk 15jaar geleden was ik zwanger van mijn eerste zoon,toen kon je pas testen als je min. 2weken overtijd was :confused: die testen van toen waren helemaal niet zo gevoelig als de testen van nu,dus dat was wel ff geduld hebben! maar misschien was het wel niet zo slecht om zolang te wachten want als je dan een test deed was die dan ook vet positief en wist je het in ieder geval zeker ;)
    ik denk dat het daarom ook beter is om zolang te wachten omdat je lichaam dan in ieder geval genoeg hcg heeft aangemaakt!

dusssssssss lieve dames hoe moeilijk het ook is ff geduld dan komt alles goed hahahahaha (nou luister naar die ouwe taart hihi :) )

in ieder geval zolang de ongi weg blijft is dat altijd een goed teken :thumup: :thumup:

liefs cindybaby :)

11. hihi je hebt ook helemaal gelijk hoor!
    wij zijn er ook veel te vroeg bij...normaal test ik nooit zo snel maar omdat ik dus voor de gein die ene had gedaan en er een streepje verscheen raakte ik helemaal van slag hahaha

maar goed.. hier vandaag naar de intratuin en ikea geweest.. ben nu echt doodmoe..
    heb ook al lichte ongi krampjes dus zou me nix verbazen als ik toch vanavond ongesteld word ofzo :( klote testen allemaal hahaha
    dat ik t nou nog steeds niet geleerd heb he na 16 rondes hahahha

12. Momfulness

cindybaby, bedankt dat je even tussenbeide kom en ons even laat relativeren!

Marieke, lekker gestruind dus! Ik had vorige week ook ongi krampen al vanaf maandag maar niks te bekennen hoor.

Ik ben net naar de dokter geweest voor mijn blaasontsteking. Hij wilde nadat ik mijn verhaal had gedaan toch een zwangerschapstest doen en er kwam natuurlijk negatief uit....
    Hij gaf aan dat hij dacht dat ik gewoon een lange cyclus had want als ik al zoveel dagen overtijd ben en nog een nega test heb ben ik waarschijnlijk niet zwanger.... Jammer maar waar.
    Ik ga afwachten meiden!

13. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    je kunt ook bij etos (huismerk) de zwangerschapstest halen....die past ook in de cb digitaal...kijk of daar 2 streepjes op komen ;)
    ik had trouwens ook niet zwanger staan en 1 dag later stond er wel zwanger op de digitale..dus het kan nog allekanten op :)
    succes ermee ! grtz Ramona

14. Momfulness

Hoi Ramona,
    net zoals dat de uitslag nog alle kanten op kan gaan. Schommelt mijn gedachte ook nog steeds van positief naar negatief. Ik wacht nog 5 dagen en test dan opnieuw. Als ik dan nog niet ongi ben.
    bedankt.
    groetjes

15. imke1

imke1 Lid

27 dec 2007
    39
    0
    0
    ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook 2 streepjes heb gezien op mn test een paar maanden geleden. maar er stond niet zwanger en de volgende dag werd ik gewoon ongesteld.ik blijf wel voor jullie duimen hoor, maar naar mijn idee zeggen die streepjes niks.

16. Momfulness

Imke bedankt voor je bericht. We moeten realistisch blijven en ik ga ook uit van de laatste test van vandaag. Die was hardstikke negatief dus ga me nog even niet teveel verheugen. Bye Luna

17. hier krampjes en koppijn over... en nog nix te zien...
    blijven afwachten dus

18. Momfulness

Wat goed! Nog even en je bent ove je langste cyclus heen. Volhouden Marieke! ;)

19. tja maar die langste cyclus heeft hier niet zoveel mee te maken.. mijn lf is altijd 12 dagen.... dus daar zit ik na vandaag al overheen hihi

20. Momfulness

Super daar drinken we er eentje op! Ik heb net een foto gezien van jou want heb bij het zwangerschapstesten topic rondgesnuffeld. Jou test ziet er precies zo uit als die van mij...

Deel Deze Pagina