zit hier te rillen achter pc mijn pyama is nat doordrenkt van zweten en ik meette net 39,9 graden koorts hoofdpijn en nekpijn al gehele dag en de keelpijn en verkoudheid steekt nu ook op!!!:x heb de huisartsenpost gebeld maar ik moet paracetamollen eten.... weet niet waar ik het zoeken moet!!! morgen heb ik cursus vind super lullig om af te zeggen dat durf ik niet
Veel beterschap! Het klinkt alsof het toch wel een goed idee is om af te zeggen hoor! Niet alleen voor jezelf, maar ook omdat je dit niet aan anderen wil geven, toch? 39,9 graden koorts is trouwens een goede reden hoor, niet rot voelen daarover! (Is zelfs door de staat voorgeschreven nu: heb je koorts, thuisblijven en goed uitzieken!) Hoop dat je je snel beter voelt.
beterschap!! idd thuisblijven hoor! je bent écht ziek, wellicht wel de olé variant, dus ik denk dat ze op je cursus blij zijn als je niet komt
Je hoeft je niet rot te voelen hoor dat je niet naar die cursus kunt, want ziek is ziek. Kun jij ook niks aan doen. Als je afbelt dan zullen ze ook vast wel aan je kunnen horen dat je ziek bent... Sterkte en ziek maar lekker uit.
gewoon afbellen hoor, ziek is ziek, dat begrijpen ze echt wel... Lekker uitzieken, dan ben je er het snelst vanaf.. Heel veel beterschap!!
gewoon afbellen, is absoluut niet lullig. Weet dat het voor jezelf vervelend voelt, ik bel ook niet zo makkelijk af. Maar ziek is ziek. Beterschap!
Uitzieken en absoluut niet naar de cursus gaan. Ik zou het zelfs raar vinden als je wel gaat. Zo steek je anderen aan. Is ook niet echt prettig. En het kan inderdaad de Ole variant zijn.
ja net de huisarts gebeld en ik ben dus thuis gebleven met lood in de schoenen mijn werk gebeld... heb nu 39,4 maar das nog te hoog, krijg nu een receptje van de huisarts voor de koorts... ben er alleen nu vreselijk misselijk bij geworden sinds een paar uur... lig me eigen in de weg op de bank en op bed bah en ik moet morgen mijn werk weer bellen omdat ik vrijdag drie nachtdiensten heb en eigelijk wil ik die graag draaien vind het zo lullig anders
Tja, ziek = ziek hoor! En lullig is het pas als anderen ook ziek worden omdat jij wel per se wilde gaan werken. Ik zou tenminste niet zo blij zijn als ik het van je overkreeg (er zijn mensen voor wie griep gevaarlijk kan zijn). Ik weet niet wat voor werk je doet, maar nachtdiensten klinkt als werk in de zorg? Dan zou ik zéker thuisblijven want dan heb je te maken met mensen die toch al minder weerstand hebben.
Je kan er niks aan doen hoor dat je ziek bent dus ziek maar gewoon uit. En inderdaad sowieso beter als je je niet onder de mensen begeeft want het is natuurlijk niet zo sociaal om deze mensen óók aan te steken. Beterschap!
ik snap helemaal hoe je je voelt! heb precies hetzelfde, ik voel me rot zeg!! maar als je ziek bent, ben je ziek!
ff off topic: De Ole-variant??? die kende ik nog niet 8) Wel de taco-griep.. TS veel beterschap en lekker thuisblijven hoor. ziek = ziek en daar heb je zelf ook niet om gevraagd.
werk niet in de zorg hoor maar bij de NS heb nu sterkere paracetamollen met codeinefosfaat en je wordt er duf van maar wel wat minder koorts... heb nog niets gegeten en ik ben zo misselijk dat ik niet aan eten moet denken bah
heb net opgemeten en was weer 39,1 vreemd want tis zakken en stijgen en ik heb nu met 3 temperatuurmeters geprobeerd.... en het erge is dat ik zo warm en dan weer zo koud heb