digitale tv of gewoon

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    we betalen nu bij ziggo en kpn 60 euro totaal denk ik, bij Upc zou een totaalpakket ongeveer op hetzelfde uitkomen en heb je veel zenders er bij en je kan opnemen

2. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    als je upc wilt nemen
    zou ik eerst als ik jou was het forum raad plegen
    veel negatieve dingen over upc
    want wij zaten er ook aan te denken om over te stappen naar upc

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had net gebeld naar upc, maar je kan niet overstappen als je bij Ziggo zit? vreemd toch?

maar veel negatiefs dus over upc, mmm, toch maar even over nadenken dus.
    Waar zit jij ju dan Veroon?

4. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere

wij zitten nu bij digitenne
    maar we hebben glasvezel besteld maar is hele erge lange lever tijd en vrij prijzig
    en we dachten ook over te stappen op upc
    had op een forum gekeken alleen maar negatief
    wij willen een alles in 1 pakket

maar wat raar dat je niet van ziggo naar upc kan over stappen

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Niet over kunnen stappen heeft te maken van wie de kabels zijn dacht ik. Net als de netbeheerder bij elektriciteit en/of gas.

Wij hadden UPC, prima hoor maar door een verhuizing zijn we naar Ziggo gegaan. Bij beiden goed beeld, maar bij Ziggo meer zenders.
    Standaard babytv ( UPC kost dit € 5 p.m. extra )

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Astrid, welk pakket heb je dan van Ziggo?
    het totaalpakket?

7. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Haiii

Wij hebben digitaal van ziggo, betaal gewoon hetzelfde als analoog dus daar hoef je het niet voor te laten. Maar ik weet dat ze niet overal in het land ziggo hebben toch?
    Het ligt natuurlijk ook aan je tv :) wij hadden eerst digitaal op een gewone tv, later hebben wij een mooie grote lcd gekocht en het beeldkwaliteit is aanzienlijk beter op een plat scherm..
    En je hebt met digitaal meer zenders :)
    Soieso mooier beeld vind ik, anders krijg je zo een onscherp beeld op een gewone tv
    wij hebben alle pakketen voor nog geen 15 euro per 3,5 week... Lekker goedkoop

8. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Wij hebben beneden digitale televisie van KPN (dus geen digitenne). Werkt prima. Goed beeld, veel zenders, radiozenders, ingebouwde harde schijf, je kunt films bestellen, etc.

Voor boven hebben we wel digitenne (hebben we gratis bij de digitale tv, was een aanbieding), en dat werkt hier ook prima.

9. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dan heb jij dus interactieve tv van kpn?
    miscshien kunnen ze ons wel een leuek aanbieding doen, we zitten met de rest al bij hun

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
  11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    je kan inderdaad niet kiezen uit Ziggo en UPC. heeft te maken met het feit dat ze hun eigen kabel hebben en dus ook een eigen gebied.. de kabel van UPC ligt bijvoorbeeld niet in Zwolle of Den haag bijvoorbeeld, maar wel in Amsterdam/Rotterdam... de kabel van Ziggo ligt daar dus niet en kan Ziggo daar ook geen diensten leveren... Ze zijn wel bezig om het allemaal open te maken, maar dat gaat nog wel minstens een jaartje of 2 duren... ze willen het allebei wel, maar over de voorwaarden hebben ze nog een beetje ruzie haha...

Deel Deze Pagina