digitale tv

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Heb je ook goed beeldkwaliteit zonder dat je zo'n plat tv scherm hebt?

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja wij hebben nog zo'n ouderwetse tv.
    Eentje met een enorme kont erachter en goed beeld.

3. butterfly1984

hahahahaha hebben wij ook hoor, met zo'n enorme kont.
    ;)

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hahah en goed beeld dus.

5. butterfly1984

ik zal ziggo dus maar opzeggen en dan kpn digitaal nemen.
    En daar kan dan ook babytv bij toch?

Bedankt voor de antwoorden. ;)

6. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Wij hebben Digitenne van KPN op de slaapkamer, leuk maar niet zo heel veel zenders vind ik(ben schotel gewend.). Kost 7.50. (gelukkig geen voetballiefhebber die vriend van mij :) )

En wij hebben canaal digitaal (sateliet). Een zeer uitgebreid pakket, kost 18.95 per maand. Een kleine tweehonderd zenders.

Als ik je het mag aanraden, sateliet tv dus.

Liefs Marieke

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier al een tijdje klant bij UPC ..

Wij betalen totaal €50 per maand ..
    dan hebben we Telefonie, TV + extra pakketten zoals Film1 en Sport 1 etc , Onbeperkt internetten ..

Super tevreden, alhoewel ze zouden op de klantenservice wel iets beter kunnen luisteren, maar ach die heb ik in die jaren nog maar 3 x aan de tel gehad ;)

8. butterfly1984

had even een aantal vragen over canaal digitaal.
    zit er een nl babytv bij.
    en die ontvanger en dergelijke moet je die kopen of krijg je die erbij?
    zo niet,wat kost dat dan?

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier precies hetzelfde, we zijn erg tevreden (vriendlief is vooral blij met z'n voetbalzenders ;)).

10. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Baby TV, nee, wij hebben die er niet bij.

Ik zie ook net dat die niet in zenderaanbod zit helaas,

De schotel en decoder enz hebben wij wel zelf gekocht. Toen iets van 200 euro. Maar er zijn vaak acties dat je die er gratis bij krijgt. (wij kochten dat kreng en een maand later kreeg je het gratis natuurlijk, grrr. )

Maar, we hebben echt nooit storing, goed en scherp beeld goede klantenservice.

Liefs Marieke

11. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben ook Ziggo tv internet en telefonie, Weet even niet hoeveel we betalen. Best wel veel, maar wij hebben zeer hoog internet + Film 1 enz..

Ik vind Ziggo zeker niet af te raden. De laatste tijd zijn er wel wat problemen geweest, ze zijn net ziggo geworden. Je moet een bedrijf ook de kans geven om alles weer op orde te krijgen. Het is vervelend dat net bij jou dan iets fout gaat. Maar ik vind niet dat je Ziggo dan meteen moet afraden ;)

12. butterfly1984

Dat is ook wel zo, maar de klantenservice is ook zo slecht dat ze je niet kunnen helpen en dan sturen ze je van het kastje naar de muur.
    dit is nu al maanden aan de gang, je krijgt niet alleen herinneringen maar ook aanmaningen.

13. MvdW

MvdW Niet meer actief

Wij hebben ook digitale televisie van Ziggo en zijn er heel tevreden over!
    Wij betalen gewoon nog vast recht voor de kabel (14,95 per maand) plus een extra pakket (9,95 per maand). Wij betalen dus 25 euro in de maand en dan hebben we echt onwijs veel zenders en radiozenders.

We hebben dan niet film 1 en sport extra, maar dat hoeft voor mij ook niet. Op film 1 komen wel mooie films, maar word heel vaak herhaald.

Ik kijk heel veel E! Entertainment (zender met alles over beroemde sterren ---> pas op! Erg verslavend 8) )

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Ziggo en zeer tevreden
    zeer ruim aanbod en goede kwaliteit

15. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Wij hebben geen digitale tv, puur omdat we geen andere zenders nodig hebben. Toch hebben heel veel mensen dan toch digitale tv met het basispakket. Maar ik vraag me af wat het verschil is, want als ik bij mijn vader kijk dan is dat beeld echt niet beter dan hier gewoon over de kabel.

16. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    weet niet wat voor tv hij heeft maar bij een plasma tv maakt het voor de beeldkwaliteit een groot verschil of je wel of niet digitaal hebt

Deel Deze Pagina