gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben bang dat de enige manier waarop je dit op beeld kan houden is een foto maken.
Foto maken,batterij vervangen... Dat is alles wat je kan doen. Jammer dat dat niet blijft staan he haha
Jammer he dat het maar een dag blijft staan. Ik heb ook tig foto's gemaakt . Denk iedereen die een positieve cb heeft dat doet.
Bij mij was het 2 dagen blijven staan maarja de batterij raakt een keer op he.. to bad! enigste wat je kan doen is een mooie foto maken voor in je plakboek
Ik had eerst 2 kvtesten gedaan en heb de digi toen meteen gefilmd. Heb dus foto's, maar ook nog een filmpje en als ik het terug kijk voel ik nog de spanning van dat moment. Dus filmen is ook een goeie tip.
ik heb me wellus laten vertellen dat je het bovenste laagje eraf moet halen en dan met doorzichtige nagellak of topcoat een laagje op kan doen en dat de streepjes dan altijd blijven staan. je kan het proberen succes
Meiden, het gaat om een DIGITALE!! You know...lettertjes, geen streepjes....batterijen ..... whoehaha....