Gaan jullie op vreemde wc zitten?

Discussie in 'De lounge' gestart door draga, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ha dames,

Naar aanleiding van het wc topic vroeg ik me af.
    Gaan jullie op vreemde wc zitten?
    Ik heb namelijk de tik dat als ik in een kroeg of iets dergelijks ben ik niet op de wc ga zitten maar er boven blijf hangen:(
    Behalve als ik aardig aangeschoten ben dan kan ik niet zo lang hangen;) En intereseert het me niet meer, haha.

Dus zijn jullie hangers of zitters?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ga altijd hangen boven een andere wc. Alleen bij ons thuis ga ik lekker zitten ;).

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hanger :)

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hanger en anders mijn handen onder mijn benen dus dan zit ik op mijn handen die ik daarna grondig was :p:D

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Altijd 'hangen' !!!!
    Vind het anders zooo vies haha

6. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Ik wil ook nog wel eens de wc bril versieren met wc papier:D
    Ik haal het de creatie er wel weer af hoor;)
    Volgende keer laat ik het zitten en noem het kunst8)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ieieieie, NEE!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Bij openbare toiletten hang ik altijd, bij mensen thuis hangt het er vanaf hoe schoon ik de mensen inschat ;)

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb meestal doekjes in mijn tasje zitten en maak het schoon en anders pak ik even wc papier doe de bril af en ga gewoon zitten.
    ALs ie er echter gewoon ranzig uitzie ga ik gewoon niet (ik kan het echt uren ophouden als het moet, op den duur vergeet ik het zelfs haha en hoef ik niet meer, niet erg verstandig maar ga niet op een ranzige plee zitten..

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Eh... het is alleen maar vies omdat er zoveel hangers zijn die de boel onderpiesen hoor! ;)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Dat is idd zo, ik heb een tijdje op de wc als wc dame gezeten (discotheek) en ik zweer je vrouwen zijn goorlappen!! volle maandverbandjes op de wanden, erbuiten poepen en plassen!

Bij de mannen moest ook wel onderhouden worden hoor maar lang niet zo ranzig haha

12. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Bij voorbaat sorry. Maar probeer altijd te mikken:D

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

haha misschien moeten ze ook stickertjes in de wc pot hangen voor vrouwen :p

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Kijk dat je soms iets mis gaat gebeurt mij ook. Maar maandverband op de muur plakken:$ dat vind ik zo aso. maar goed de dames wc's zijn inderdaad vaak goor. Ik zou niet graag toiletjuf zijn in een disco of kroeg. Alleen als Isademi de pot doet ga ik zitten:p

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    was ook iets wat ik niet lang heb gedaan haha maar het zou mijn tik kunnen verklaren :p maareh als de nood hoog is je mag altijd mijn pot gebruiken hoor hahahaha

16. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Uhh ik zit gewoon, want na mijn zwangerschap gaat de straal alle kanten op behalve de goede:D..Dus als ik ga hangen weet ik zeker dat het erover heen gaat:$.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hangen of wc papier neerleggen, maar denk maar niet dat mijn billen op een bril in een discotheek oid worden gezet :D

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ligt er wel een beetje aan hoe het eruit ziet. Ik weet wel dat een wc die er vies uitziet soms schoner kan zijn dan een wc die er schoon uitziet. Maar toch ga ik voor de 'looks'. Zeker in restaurants heb ik vaak wel het idee dat het goed bijgehouden wordt hoor. Maar dan nog ga ik altijd even met een papiertje erover.
    As het er niet fris uitziet of ruikt ga ik gewoon niet. Of als de nood heel hoog is, ga ik hangen.

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik ga altijd zitten, ik kan niet hangen (maar leg wel papier neer) was leuk toen we op jeepsafari gingen in Kenia, ik had al last van mijn darmen dus heel de hobbelige rit opgehouden en we maakten een tussenstop, ik was als eerste bij de wc,nouja wc.. een hok met pot en goor! zo goor! het is dat ik echt moest, had gelukkig zelf zakdoekjes bij me.

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik gooi gewoon allemaal wc papier over de bril heen en dan kan ik veilig zitten

Deel Deze Pagina