Hoi meiden!! Sinds een half jaar hebben wij Digitenne van KPN. Eerst op proef omdat we officieel buiten het dekkingsgebied vallen maar met buitenantenne deed het perfect! Geweldige ontvangst en super beeld! Tot 1,5 week geleden. Blokjes,vakjes,haperingen,storingen... Gebeld naar de klantenservice voor 45ct per minuut. Maar mevrouw wat heeft u dan gedaan!! euh NIKS! We gingen naar bed nadat we televisie hadden gekeken en de volgende ochtend was het prut! Heb nu al meerdere keren de klantenservice gebeld, opnieuw aangesloten, meerdere keren zenders gezocht. En het lijkt wel hoe vaker ik ga zoeken hoe minder zenders er over blijven Ook heb ik nu ineens mn zenders op andere plekken zitten en sommige zenders dus helemaal niet meer. Bel de klantenservice weer op, ja mevrouw dan kan ik u ook niet verder helpen. Nee jullie dombo's die er niet eens verstand van hebben geven mij adviezen waardoor de boel nu NOG erger is geworden en zeggen dan dat je niks meer voor me kunt doen!:x Nou mevrouw u kunt een monteur laten komen, maar omdat u officieel buiten het dekkingsgebied valt komt dat voor eigen kosten! GRRRRRRRRRRRRRRRR Is er iemand hier die verstand heeft van Digitenne en mij kan helpen?
Hey ik heb de laatste paar dagen ook heel slecht beeld met digitenne! Continue haperingen en dat het beeld een paar seconden blijft hangen...dacht dat het aan mn t lag...maar misschien is het gewoon een probleem bij didigtenne...zoooo irritant! x
OH MAN!! Dat meen je toch niet! Heb ik mn hele ding verkloot(Excuus voor de woordkeuze) terwijl het een algemeen probleem is?
Wij hebben ook digitenne van kpn, gelukkig als 2e tv, en ik heb ook alleen maar problemen! Of ik ontvang rtl, sbs, net5, ngc maar geen veronica, animal planet, discovery, of het is andersom! Ik heb hem al 100x opnieuw geinstalleerd, gewist, weer geinstalleerd, alles al geprobeerd met die stomme antenne: niks werkt! Word er razend van!!
Hier dus precies hetzelfde!!! Word er zooooo pissig van! Heb nu net de fabrieksinstellingen weer gereset en ben weer zenders aant zoeken, maar weer 8 zenders minder. Wel ned 1,2,3 opt moment, maar geen rtl,net 5 e.d
Weet iemand hoe het kan dat nederland 1,2,3 weg zijn onder knopje 1,2,3? Ze zitten nu ergens in de 1000...Heeeeeel ondhandig!
nee wij gaan naar de kpn winkel ik ga echt geen 45 cent per minuut betalen de afzetters...ik zelf zit er niet zo mee maar mijn man is echt tv verslaafd die kan gewoon echt niet zonder tv 1 dag zonder tv is voor hem een dag niet geleefd
Ja de kpn winkel is in een andere plaats, dus kost wel elke x benzine enzo.. Dan kan ik beter bellen. Maar wat kun je hier nou aan doen?
maar mss dat jullie ook hetzelfde probleem ook als mij hadden... Ik heb het dus 4 a 5 maanden geleden ons aangemeld bij digitenne...en volgens de telefoniste zou ik oer maand 8,50 gaan betalen. Opeens de maand erna zie ik op de bankafschrift dat ze me 32,50 in rekening hadden gebracht maar hier had de telefoniste dus niks van gezegd. Ik opgebeld en bleek dat, dat de kosten voor de administratie kosten en de aansluitkosten waren...maar dat hadden ze dus wel even van te voren kunnen zeggen. Maar waar die aansluitkosten voor zijn? ik heb dat dign toch zelf aan de praat moeten krijgen en het werkt gewoon voor de tering niet...nu willen we dus weer terug naar de kabel maar ik vind het gewoon zonde ik heb het gepakt om goedkoper uit te zijn want aan de ziggo betaalde ik 17 euro per maand aan de kabel. Nu wil ik wel weer overgaan naar de kabel maar ik vind het zo zonde van die 32,50 !!! dus eigenlijk als ik gewoon was blijven zitten bij ziggo had ik geen storing gehad en was het nu met even veel maanden evenveel kwijt geweest:x Als er mss genoeg mensen hier op het forum dezelfde problemen hebben mss eens afspreken om allemaal in dezelfde week te bellen dat ze mss wat aan gaan doen als ze veel klachten krijgen. Mijn broer heeft ook problemen met kpn en die wil naar radar stappen
Dat lijkt me een goed idee! Wij hebben het ongeveer een half jaar geleden aangeschaft en tot nu toe nooit problemen gehad. De prijsverhoging vonden we dan ook geen probleem, bleef goedkoper dan kabel. Maar tis wel handig om nog tv te kunnen kijken ipv voor jan met de korte achternaam te gaan betalen!
Hier geen last ergens van, maar toen wij naar de kpn winkel gingen voor digitenne vroeg ik nog aan de verkoper of hij echt niet stoorde, zijn antwoord was; nee mevrouw, digitenne stoort echt niet! Dus ik zou echt of bellen of langsgaan in de winkel! Maak er desnoods een filmpje van als het stoort om te laten zien wat het probleem is zodat ze je niet kunnen afschepen! Probleem is natuurlijk ook dat je meteen voor een jaar moet aanschaffen, dus ik zou dan ook proberen onder het contract uit t komen, anders betaal je dadelijk maanden dubbele kosten voor de tv!
Wij hebben hier ook sinds enkele weken last van storingen, ik heb een hekel aan KPN! Hele slechte service, ga maar eens bij zo'n winkel langs in de hoop dat dat helpt.
hier ook digitenne maar nergens last van ik zou als ik jullie was naar de kpn winkel gaan en anders vandaar uit bellen naar klantenservice dat is gratis en dan ruilen ze het meestal op als het aan het kastje ligt
Hier ook geen problemen. Hij stoort soms wel, maar dan verzetten we de antenne en dan is het weer klaar. oOMissCoo, misschien hebben jullie een buitenantenne nodig omdat jullie buiten het dekkingsgebied vallen? Wij hadden ook de optie hiervoor, maar hij doet het gewoon goed. Zou het even navragen. Mamabeer. Aansluitkosten betaal je maar eenmaal. En volgens mij betaal je dat altijd als je ergens nieuw bent. Als je bij Ziggo was gebleven had je nu €34 betaald, dus nu ben je wel iets goedkoper uit Maar als het beeld slecht is heb je er natuurlijk niks aan. Heb je al 4/5 maand een storing dan?
Wij hebben ook digitenne zowel thuis als op de camping. we hebben nergens last van. Misschien kun je om een andere antenne vragen? thuis hebben we een oude en op d ecamping een nieuwe
Heb je misschien een of andere nieuw/ander elektrisch apparaat? Daar kan digitenne ook (heel erg) van gaan storen. Kan echt vanalles zijn, bij m'n schoonouders lag ie dr al half uit als ze het licht aan deden. Wij hebben ook digitenne en hij doet t op zich wel goed, maar stoort wel iets vaker dan een tijdje terug.
Jewel83, wij hebben al een buitenantenne. Maar daar gaat het verder niet om, Het heeft maandenlang goed gedaan en van de ene op de andere dag niet meer..En niemand kan mij vertellen wat er mis is