Ik heb zo´n schattige beanie gezien en wil graag bestellen. Naar mijn adres in Portugal laten sturen is geen optie, want om het hier over de portugese grens te krijgen moet ik fors invoerrechten betalen, waardoor zo´n petje van 23 euro me al snel het dubbele gaat kosten. Nu gaan we half tot eind oktober op familiebezoek en kan ik het daarheen laten sturen. Heeft iemand wel eens uit de USA besteld? Betaal je dan in Nederland ook invoerrechten? Hier is de beanie, voor wie nieuwsgierig is. 12-24 Months Flowered Visor Beanie - army green, yellow, eggshell by pdxbeanies on Etsy
Als je iets van etsy besteld hoef je geen invoerrechten te betalen, ik heb ook weleens iets van etsy besteld ik heb vrij vaak iets uit amerika besteld, enige waar je op moet letten, officieel mag je gekochte product niet boven de 20 euro (of dollar, weet het effe niet meer) komen, maar als je er wel wat overheen zit, gebeurd er meestal niks hoor, zorg dat je gewoon echt onder de 75 euro blijft en dan komt het wel goed. wel super schattig mutsje zeg!