Internet, telefoon en tv van Tele2?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.
    allereerst iedereen de beste wensen voor 2010

Wie heeft er zo'n pakket van internet, telefoon en tv van Tele2 ?
    En zijn jullie daar tevreden over?

Heb zelf mobiel van Tele2 en eigenlijk nooit problemen mee.

Zitten nu met alles bij KPN, nooit klachten maar goed daar betaal je dan ook voor.

Alvast bedankt

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij hebben in belgiƫ , telefoon en internet van tele2.
    Zijn er heel tevreden over.
    Hoe het in nl zit weet ik niet.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kaatje, heo zit jij bij KPN dan?
    Wij hebben ook zo'n alles in 1 pakket en betalen maar 45 euro.
    Volgens mij is tele2 niks goedkoper hoor.

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij hebben ook alles van tele2 en nooit echt problemen mee..

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tele2 is bijna net zo duur als KPN met hun pakket.
    Ben er erg tevreden over. Over het algemeen geen storingen en beeld is ook goed enzo. Enige vervelende is dat ik geen baby tv heb en dat ik altijd ruzie heb met de afstands bediening. Vooral als de batterijen wat leeg zijn dan vult hij de functies van de knopjes zelf in...
    En mn kastje reageert sneller op mn dvd afstands bediening dus die kan ik niet gebruiken.
    Maar had liever zonder telefoon (en dus goedkoper) wij gebruiken de vaste aansluiting nml zelden tot nooit. En als andere ons bellen bellen ze op de mobiel...of over msn.
    Maar goed... dat was niet de vraag ;)

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben ziggo, eigenlijk wel tevreden. Vind het alleen irritant dat ze iedere keer weer de prijs omhoog doen. Recent zijn ze van 36,95 naar 39,95 gegaan en hebben ze de up en download snelheid veranderd. Vanaf 1 januari gaan ze weer omhoog naar 41,50.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wat krijg je voor de kosten?
    Bij Tele2 krijg je max 20Mb, bij ons was is dit iets van 15Mb omdat meer niet leverbaar is (ligt aan afstand en kwaliteit van je koperdraadje).

Wij gaan nu van Telfort naar UPC (voor Telfort zaten wij bij Tele2, maar wilden telefoon erbij en dat kon alleen met tv en tv wilden wij perse bij UPC houden ivm kwaliteit dat beter is dan dat Tele2 was, hebben namelijk wel tijdje gratis tv gehad van Tele2).

En qua prijsvergelijk, kijk echt goed naar wat je krijgt. Dus hoeveel en welke zenders, kan je decoder opnemen? Wat is je bandbreedte en hoe zit het met je belkosten (wat zit erin, wat niet etc).

8. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

wij hadden tele2 en hadden eigenlijk nooit problemen...totdat we opzegten wegens een verhuizing....toen werd ons leuk meegedeeld dat we niet konden opzeggen. Na 3 maanden strijd hebben ze uit coulance ons contract beeindigd....

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reacties

Wij hebben telefoon, interactieve tv en internet van KPN en betalen rond de 60 euro

Telefoon wil ik er wel echt bij hebben omdat we niet altijd bereik hebben in huis met onze mobielen

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gaan we weg bij tele2.
    wij zouden een stuk goedkoper uit zijn dan bij kpn.
    nou we betalen nu voor alles en de telefoon kosten bijna 100% meer als wat we deden bij kpn.

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier ook tele2! Ben er tot nu toe wel tevreden over... Even denken, wat we ook alweer betaalde. Ik geloof iets van 49.95? Voor bellen, internet en tv.

Ik heb alleen 2 nadeeltjes aan de tv.

1, als je zapt, heeft hij de eerste 1 a 2 seconden dat hij hapert.
    2, dat slaat echt nergens op, als er voetbal op tv is (grote wedstrijd) dan kun je ineens niet meer in het menu komen, dus geen films huren of iets dergelijks. Grrr.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat ik trouwens wel geweldig vind, is je kunt dus films huren. Er zit ook een kindergedeelte bij van 0 t/m 5 jaar. Onder andere kikker en zn vriendjes, dibo de wensdraak en nijntje, die kun je gratis huren :D

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die films huren kan ik nu met kpn idd ook.
    erg handig als er niets op tv is

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    wij hebben ook alles van tele2. De nadelen zijn inderdaad die Wendyp noemde. En wat ik jammer vind is dat je bij kpn heel handig ziet als je zapt wat er bezig is en dan hebben we bij tele2 niet (omdat het dan nog trager wordt net zappen)

Deel Deze Pagina